وزارت ارشاد اوضاع را به هم ریخته است

۳۰م دیماه ،

وزارت ارشاد با تصمیم‌گیری‌های غلط اوضاع را به هم ریخته است. ‌

کامران قدکچیان، کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص کیفیت کلاس های آموزش بازیگری گفت: در حال حاضر با توجه به وجود قانون در زمینه کلاس‌های آموزش بازیگری،  آموزشگاه‌های خصوصی قادر به جذب هنرجو نیستند و در صورت برخورداری از مجوز پروانه به فعالیت می‌پردازند اما در صورت ثبت نام علاقه مندان در آموزشگاههای دولتی امکان معرفی آن ها به سینما وجود دارد برای مثال در بسیاری از آثارم از اشخاص مستعد موجود در این آموزشگاه ها استفاده کردم.
وی عنوان کرد: نکته قابل تامل وجود چنین آموزشگاه‌های غیر معتبر و ثبت نام علاقه مندان در آنها و صرف هزینه‌ی بسیار توسط آنهاست.
این کارگردان با اشاره به تبلیغات این آموزشگاه ها مبنی بر حضور بازیگران معروف به عنوان استاد در این کلاس ها بیان کرد: بسیاری از آموزشگاه‌ها با استفاده از این حربه تبلیغاتی اقدام به جذب هنرجو می‌‌کنند در حالی که این بازیگران با وجود نام‌شان به عنوان استاد، در هیچ کلاسی حاضر به تدریس نیستند.
قدکچیان عنوان کرد: مسئول مستقیم این آشفته بازار وزارت ارشاد است که با تصمیم گیری‌های غلط اوضاع بهم ریخته‌ای را به وجود آورده است و متاسفانه در حال حاضر هم ما با مشکلات ایجاد شده توسط وزارت ارشاد دست به گریبان هستیم.
این کارگردان خاطرنشان کرد: در صورت تغییر این شرایط و تغییر وزیر ارشاد و برعهده داری این وظیفه توسط یک فرد دلسوز شاهد اتفاقات خوب در سینما خواهیم بود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.