وزارت اطلاعات در انتخابات مجلس هوشمندانه عمل کرد/ آمریکا در وضعیت سقوط

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، در آستانه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری بزرگداشت روز سرباز گمنام امام زمان (عج) شرکت و به ایراد سخن پرداختند.

 

در این همایش رئیس جمهور ضمن بااهمیت دانستن جایگاه و مأموریت‌های وزارت اطلاعات گفت: بهترین، مؤمن‌ترین و شریف‌ترین سنگربانان نظام در وزارت اطلاعات هستند.

 

احمدی‌نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران عظیم‌ترین حادثه تاریخ بعد از صدر اسلام است، افزود: این انقلاب میراث و مقدمه تکمیل رسالت انبیاست به همین دلیل روشن است که این انقلاب سینه به سینه همه مستکبران عالم و درگیر با جبهه کفر باشد.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی که به دنبال اسلام ناب محمدی (ص) می‌باشد، بدون درگیری با جبهه مستکبران معنا و مفهومی ندارد و اگر ما پایبند به اصول باشیم، همواره درگیر با مستکبران که امروز سمبل استکبار جهانی، آمریکاست، هستیم.

 

رییس شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: امروز دشمن با حربه تحریم‌ها می‌خواهد جمهوری اسلامی را در نقطه ضعف قرار دهد. در حالی که ما با استفاده از اهرم‌های عقبه سیاسی و اجتماعی خودمان، مشکلات را تحمل کرده و سلاح تحریم را از دست دشمنان خواهیم گرفت.

 

رئیس جمهور گفت: در شرایط حاضر، آمریکایی‌ها در وضعیت اضمحلال و روبه سقوط هستند و جمهوری اسلامی ایران در حال شکوفایی و صعود قرار دارد.

 

وزارت اطلاعات در اجرای مأموریت هایش خودش را خوب یافته است

همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز، وزرات اطلاعات را دارای نیروهای کارآمد و خلاق برشمرد و گفت: این وزارتخانه در اجرای مأموریت هایش خودش را خوب یافته است.

 

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات در قضیه انتخابات مجلس شورای اسلامی خیلی هوشمندانه، دقیق و نظیف عمل کرد، افزود: این اقدام یک پدیده‌ای ملی و ماندگار برای کشور بود.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: وقتی عنصر مجاهدت و شهادت‌طلبی به میدان می‌آید، نصر و پیروزی در اقدامات اطلاعاتی را به همراه دارد و مسیر تکامل طی می‌شود.

 

لاریجانی همبستگی ملی در بین نیروهای وفادار انقلاب را یک ضرورت و تکلیف همگانی دانست و افزود: وزارت اطلاعات باید در این راستا کمک کند.

 

وزارت اطلاعات، رکن رکین نظام

در این همایش، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی، وزارت اطلاعات را یک رکن رکین نظام برشمرد و تلاش‌ها و زحمات خالصانه سربازان گمنام امام زمان (عج) را در جهت پیشرفت و تعالی نظام اسلامی مهم ارزیابی کرد.

 

وی مهمترین رویارویی دشمنان با نظام اسلامی را به خاطر ظرفیت بزرگ انقلاب اسلامی، مدل جمهوری اسلامی و الگوی ولایت فقیه برای مردم جهان دانست و گفت: کشتی انقلاب اسلامی با نشاط و شتاب به پیش می‌رود و تاکنون توانسته از پیچ‌ها و موج‌های سهمگین عبور کند.

 

جلیلی افزود: آن چیزی که برای جمهوری اسلامی ایران مهم است رفع تهدیدات است و تنش ها نباید مانع از حرکت رو به جلو انقلاب شود.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ما امروز به یک رصد راهبردی دقیق نیاز داریم تا بتوانیم با اطلاعات موجود، نقاط ضعف دشمنان را شناسایی، تهدیدات را پیش بینی و متناسب با آن برنامه عملی داشته باشیم.

 

مشروعیت دولت از ولی فقیه گرفته شده است

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نیز در این همایش خطاب به سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: شما این امتیاز ویژه را دارید که بدون شناخته شدن و در کسوت گمنامی به خدمت می‌پردازید.

 

وی افزود: وظیفه شما در وزارت اطلاعات پیش از اینکه یک وظیفه تشکیلاتی و انقلابی باشد، یک تکلیف الهی است.

 

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه در فتنه ۸۸ عده‌ای به دنبال ضربه زدن به ولایت فقیه بودند، گفت: مسئله ولایت فقیه از اسلام جدا نیست و مشروعیت دولت و نظام از ولی فقیه گرفته شده است.

 

آیت‌الله جنتی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات بهترین ماخذ و مرجع برای تعیین صلاحیت‌ها است، از عملکرد و همکاری وزارت با شورای نگهبان تقدیر و تشکر کرد.

 

تبریک فرمانده سپاه به سربازان گمنام

سردار سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران نیز در این همایش وضعیت کشور و انقلاب اسلامی را به پاس خون شهداء، استقامت مردم و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری علیرغم هجمه استکبار جهانی خوب توصیف و بیان کرد: عامل اصلی اقتدار، شکوه و موفقیت‌های نظام، بدون تردید حرکت انقلاب بر محور اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

وی ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری عوامل دخیل در ترور دانشمندان هسته‌ای کشور گفت: با وجود اینکه دشمنان داخلی و خارجی از هیچ کوشش و ابزاری در برهم زدن امنیت داخل کشور فروگذار نکرده‌اند، لیکن در عرصه امنیت شرایط مطلوبی داریم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.