وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تیم ملی حمایت خواهد کرد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در نشست حامیان تیم ملی عنوان شد؛

عزیز محمدی عضو فدراسیون فوتبال؛ از آغاز صحبت های اولیه مشارکت و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی در حمایت از تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ نشست خبری حامیان تیم ملی با حضور سیدهادی حسینی؛ نماینده مجلس، عزیز محمدی؛ عضو فدراسیون فوتبال و حسین یاریار مدیر عامل باشگاه هنرمندان در خانه ملت برگزار شد.

در این نشست خبری که با حضور حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی برگزار شد، عزیز محمدی در خصوص دیدار با مشاور رییس جمهور برای حمایت مادی و معنوی از تیم ملی فوتبال گفت: امروز دیداری با مشاور رییس جمهور داشتیم و صحبت هایی در این زمینه انجام شد و قرار است که ایشان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی جنتی و رییس سازمان صدا و سیما صحبت هایی را داشته باشند تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به سهم خود در این اتفاق فرهنگی و ورزشی شرکت کند.

در ادامه این نشست حسین یار یار ضمن اعلام آمادگی باشگاه هنرمندان در بحث حمایت از تیم ملی گفت: باشگاه هنرمندان از همین تریبون اعلام می کند که در زمینه های مختلف حاضر هست که با تیم ملی فوتبال همکاری کند و تیم های ورزشی خود را بر بازی های دوستانه به شهرستان ها بفرستد.

 انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.