وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای جلوگیری از تعلیق دست به کار شدند – اخبار ورزشی

بعد از نشست سه ساعته محمد عباسی با اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درباره نامه اخیر IOC مقرر شد کمیته‌ مشترک از نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در رابطه با مواضع ایران در مورد نقطه نظرات IOC تصمیم بگیرند تا موضوع تعلیق ورزش برطرف شود.

نشست مشترک وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برای برطرف کردن موانع و مشکلات موجود و نقطه نظرات IOC از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک ،‌ بهرام افشارزاده،‌ اعضای هیات اجرایی و حمید سجادی در دفتر وزیر ورزش برگزار شد.

در این نشست مقرر شد کمیته‌ مشترک میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تشکیل شود و هر گونه تصمیم گیری در رابطه با نقطه نظرات IOC با نظر مشترک نمایندگان وزارتخانه و کمیته‌ المپیک اتخاذ شود.

ضمن قرار شد این کمیته‌ تعامل همه جانبه‌ای با IOC داشته باشد تا موضوع تعلیق به طور کلی برطرف شود.

این کمیته در مورد بازنگری اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی به طور جدی پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد تا پس از تایید و تطبیق آن با اهداف وزارت ورزش و جوانان و تبیین وظایف فدراسیونها منطبق بر قوانین رسمی اساسنامه اصلاح شده به وزارت ورزش اعلام تا به تصویب نهایی برسد.

ضمن اینکه مقرر شد پس از گزارش و جمع بندی اصلاح اساسنامه‌ها از سوی کمیته فوق، زمان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک نیز از سوی هیات اجرایی مطرح و تایید شود تا انتخابات کمیته ملی المپیک ظرف ماه‌های آینده برگزار شود.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.