وزارت ورزش: کروش برکنار نمی‌شود / دولت با قدرت از تیم ملی حمایت می‌کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – مازیار ناظمی در گفت وگو با برنامه ورزش و مردم با رد شایعات مبنی بر دستور تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت : حضور تیم ملی در جام جهانی افتخار ملی است و دولت و وزارت ورزش و جوانان با قدرت از تیم ملی و کادر فنی آن حمایت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی اظهار داشت : این اعتقاد جدی وجود دارد که حضور تیم ملی ایران در جمع سی و دو تیم برتر دنیا در دور نهایی جام جهانی یک افتخار ملی است و دولت و وزارت ورزش و جوانان در کنار همه حمایت جانبه از تیم ملی معتقدند نیاز اصلی تیم ایران آرامش است.
وی افزود : متاسفانه برخی از سابتها و روزنامه ها و محافل خبری موضوع تغییر کروش و آمدن یک مربی ایرانی را از سوی وزارت ورزش و جوانان مطرح میکنند که چنین بحثهایی مطرح نیست.
ناظمی گفت : تیم ملی ایران متعلق به تمام مردم است و در جام جهانی از این تیم باید انتظار منصفانه و واقع بینانه داشت نه نتیجه پیش بینی می کنیم و نه انتظار کار خارق العاده ای داریم. بلکه ما از تیم ملی چیزی جز نمایش مطلوب منش و فرهنگ ایرانی و بازی خوب و جوانمردانه نداریم.
وی افزود : اینها مطالبی است که اقای دکتر روحانی رئیس جمهور ،مجموعه دولت ، اقای جهانگیری ، دکترنهاوندیان ، دکترنوبخت ، دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس از ملی پوشان فوتبال کشورمان انتظار دارند چرا که تیم ملی متعلق به همه مردم است و اینگونه مسائل حاشیه ای کمکی به فوتبال نمی کند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد : وقتی اخبار ضد و نقیض به گوش تیم ملی می رسد و دائم خبر برکناری کروش مطرح می شود قبول کنید سرمربی تیم با آن آمادگی که باید سر تمرینات حاضر نخواهد شد.این بحثها هیچ منفعتی برای هیچ ایرانی ندارد و فکر نمی کنم کسی راضی شود دراستانه مسابقاتی به این مهمی تیم ملی به این شکل صدمه ببیند.
ناظمی با یادآوری برکناری سرمربی خارجی تیم ملی در آستانه مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه گفت : ما یک تجربه تلخ در جام جهانی فرانسه در عرصه بین الملل داریم و برای شان و نام فوتبال ایران پسندیده نیست که در آستانه مسابقات جام جهانی سرمربی اش را کنار بگذارد .
وی در مورد کروش گفت : تیم ملی فوتبال و کادرفنی با قدرت و حمایت کامل دولت ، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال کارش را ادامه خواهد داشت و هیچ بحث دیگری هم وجود ندارد دغدغه همه ما در این زمان به ویژه همکاران رسانه ای باید حمایت از تیم ملی باشد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.