وزرای نفت و اقتصاد برای ارائه گزارش درآمدی به مجلس می‌روند

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از ارائه گزارش وزرای نفت و اقتصاد به اعضای این کمیسیون در اولین هفته کاری مجلس پس از تعطیلات بهارستان خبر داد و گفت: گزارش وزرای اقتصادی دولت به مجلس دربارهٔ درآمدهای وزارت نفت، وزارت اقتصاد و خزانه‌داری کل‌کشور در ۵ ماهه اول سال جاری است.

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و هفتگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از ارائه گزارش وزرای نفت و اقتصاد به اعضای این کمیسیون در اولین هفته کاری مجلس پس از تعطیلات بهارستان خبر داد و گفت: در این جلسه، آقایان زنگنه و طیب‌نیا، گزارشی از درآمدهای وزارت نفت، وزارت اقتصاد و خزانه‌داری کل کشور در ۵ ماهه اول سال جاری به کمیسیون ارایه می‌دهند.
 
وی در ادامه افزود: بررسی گزارش دیوان محاسبات کشور از عملکرد سه ماهه بودجه ۹۲ نیز در دستورکار روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه، کمیسیون برنامه و بودجه مجلس قرار دارد.
 
جلیلی در ادامه اظهار داشت: همچنین بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۹۲ از دیگر دستورکارهای این کمیسیون در هفته اول مهرماه خواهد بود که این لایحه ابتدا در کمیته اقتصادی کمیسیون  و سپس در صحن کمیسیون مطرح خواهد شد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.