وزرای نیرو و شهرسازی زمینه‌های خلق اتفاق دزفول را مرتفع کنند/ تسلیت به بازماندگان اتفاق

فروردین ۱۴۰۳

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به بازماندگان ۱۲ جانباخته اتفاق دزفول گفت: از وزیر نیرو و شهرسازی می‌خواهیم نسبت به رفع زمینه‌های خلق این اتفاق اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران “حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد” در غیاب علی لاریجانی ریاست بخش پایانی نوبت صبح جلسه علنی امروز پنج شنبه را برعهده داشت در پایان این جلسه گفت: اتفاق دلخراش سقوط وسیله نقلیه در کانال آبرسانی در شهرستان دزفول شهری که به پاس مقاومت در دوران دفاع مقدس روز ۴ خرداد را به نام این شهر نامگذاری کرده‌اند تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: یکی از شهرهایی که با تقدیم بیش از ۲۶۰۰ شهید و ۷۵۰۰ جانباز و ۴۵۰ آزاده سرافراز و مقاوم همچنان چون نگینی در دفاع مقدس می‌درخشد متاسفانه در این اتفاق حدود ۱۲ نفر از هموطنانمان دعوت حق را لبیک گفتند.
 
ابوترابی فرد افزود: همکار ارجمند آقای پاپی زاده نماینده مردم شریف دزفول و مجمع نمایندگان استان خوزستان و همکاران عزیز در مجلس این اتفاق را به بازماندگان و عموم مردم شریف دزفول عرض تسلیت دارم.  
 
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور جدی از وزیر نیرو و راه و شهرسازی می‌خواهیم برای رفع زمینه‌های خلق اتفاق در این حوزه تلاش کنند و ان شالله شاهد تکرار این حوادث نباشیم. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.