وزش باد نسبتا شدید، رشد ابر و “بارش” پراکنده از روز سه شنبه/ تهران از چهارشنبه بارانی می شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کارشناس هواشناسی گفت: از اواسط روز سه شنبه با نفوذ هوای سرد بارش ها در سواحل جنوبی دریای خزر و کاهش دما آغاز می شود و در روز های چهارشنبه و پنجشنبه شدت بارش ها در استان های غربی کشور خواهد بود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشوردر گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز در شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور بارش باران و وزش باد و رعد و برق پراکنده ادامه دارد و بتدریج از میزان این ناپایداری ها کاسته می شود و آسمان در این مناطق صاف می شود.

وی افزود: در ادامه وقت امروز تا صبح فردا در برخی مناطق شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید شمالی رخ می دهد و از بعدازظهر امروز وزش بادهای جنوبی برای سواحل دریای خزر بویژه سواحل غربی و استان اردبیل رخ می دهد.

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: از روز سه شنبه در برخی مناطق شمال غرب وزش باد نسبتا شدید رخ می دهد که با رشد ابر و بارش پراکنده همراه است و از اواسط روز سه شنبه با نفوذ هوای سرد بارش ها در سواحل جنوبی دریای خزر و کاهش دما آغاز می شود و در روز های چهارشنبه و پنجشنبه  شدت بارش ها در استان های غربی کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه به بعد در برخی مناطق کشور بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف و همچنین دمای هوا بین ۶ تا ۱۲ درجه کاهش خواهد یافت.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده افزود: تهران طی امروز کمی ابری، درپاره ای نقاط وزش باد و فردا، صاف و غبار صبحگاهی  و روز سه شنبه، نیمه ابری در اواخر وقت افزایش ابر گاهی وزش باد خواهد بود و از روز چهارشنبه بارش در تهران آغاز می شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.