وزیر ارشاد : غرب تحمل روشنگری ندارد

۲۰ آبان ،

تهران/واحد مرکزی خبر/علمی و فرهنگی /۰۸/۲۰
وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت:تحریم وزارت ارشاد بهانه است غرب تحمل روشنگری ندارد .
به گزارش تفسیری خبرنگار ما سید محمد حسینی در مراسم اختتامیه ششمین ‌جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت که امشب در تالار وحدت برگزار شد افزود: آمریکا در مقابل روشنگری ما دوام نمی آورد و وزارت فرهنگ که کارش آثار هنری و حمایت از هنرمندان است را تحریم می کند .
وی ادامه داد :سینمای هالیوود به بالاترین وجود هستی اهانت کرده است و این در حالی است که انها دم از حقوق بشر می زنند اما سینما و سینماگر ایرانی همواره همچون ملت ایران در مسیر حق و حقانیت گام برمی‌دارند.
سیدمحمد حسینی با اشاره به سخنان داور مراکشی در این مراسم گفت:‌ همان‌طور که این داور از ‌مراکش از دلبستگی خود به سینمای ایران گفت، باید بگویم هنر فراتر از چارچوب سیاسی، اقتصادی گام برمی‌دارد و به خاطر این است که با وجود نداشتن رابطه سیاسی، این داور مراکشی از علاقه خود به سینمای ایران سخن می‌گوید.
وی در ادامه افزود: امیدوارم همه کسانی که با نگاه منفی تنها ضعف‌ها و چالش‌های سینمای ایران را می‌بینند، این ذهنیت‌های منفی را دور و با نگاه مثبت به سینمای ایران نگاه کنند.
وزیر ارشاد درباره حضور موثر هنرمندان در عرصه های مختلف گفت : دیدیم که پس از انکه غرب به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان توهین کرد سینماگران چگونه این اقدام را محکوم کردند .
صدا و تصویر دارد


IRIBNews RSS ScientificNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.