وزیر اقتصاد: افزایش یارانه نقدی فعلا منتفی است

سه شنبه ۱۳ تیر – ۰۷:۴۱:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

وزیر اقتصاد گفت: با توجه به اینکه افزایش قیمت حامل‌های انرژی،از دستور کار دولت خارج شده ، افزایش مبلغ یارانه نقدی نیز فعلامنتفی است. 
به گزارش خبرگزاری ممتاز، وزیر امور اقتصادی و دارایی افزایش مبلغ یارانه نقدی را برآمده از اصلاح قیمتها اعلام کرد و گفت : با توجه به اینکه افزایش قیمت حامل‌های انرژی،از دستور کار دولت خارج شده ، افزایش مبلغ یارانه نقدی نیز فعلامنتفی است. 
 سید شمس الدین حسینی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه صندوق توسعه ملی و بازار سرمایه در پاسخ به سئوال خبرنگاران در این باره که با توجه به خارج شدن افزایش قیمت حاملهای انرژی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از دستور کار دولت، آیا مبلغ یارانه های نقدی افزایش خواهد یافت، گفت: افزایش یارانه نقدی ناشی از  اصلاح قیمتهاست.
وزیر اموراقتصادی و دارایی با اعلام اینکه دولت از مسیر اصلاح قیمتها قدرت خرید مردم را جبران می کند، اظهار داشت: ۲۸ هزار تومانی که بابت افزایش قیمت نان پرداخت شد نیز در برنامه هدفمندی یارانه ها وجود نداشت.
حسینی ادامه داد: با توجه به تفاهمات کلی که رئیس جمهور و رئیس مجلس داشتند، این کار انجام شد و ما لایحه این اقدام را در دولت تفسیر کردیم که مبلغ ۲۸ هزار تومان یارانه نان برای جبران به مردم پرداخت شود.
حسینی خاطر نشان کرد: بنابراین اصلاح قیمتها و جبران قدرت خرید دو روی یک سکه هستند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۳۱۹۴۱۱۴۶۱۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.