وزیر خوش قول و پاسخ به یک ادعای عجیب + تصاویر

فروردین ۱۴۰۳

حاشیه‌های اولین حضور تلویزیونی دکتر رحمانی به عنوان وزیر کشور؛

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به تشریح برنامه های پیش روی وزارت کشور در دولت یازدهم پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ با آغاز هفته دولت قرار بر این شد برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور وزرای دولت یازدهم به روی آنتن برود.

ساعت ۱۴ دیروز، سوم شهریور ماه اعلام شد در برنامه گفتگوی ویژه خبری وزیر کشور حضور پیدا می‌کند تا برنامه‌های خود برای وزارت کشور در طول دوران تصدی این پست مهم را تشریح کند.

مطابق معمول همیشه هماهنگی‌‌های نهایی با رابطین وزارت کشور انجام شد و در نهایت مقرر شد دکتر رحمانی فضلی ساعت ۲۲:۲۰ در استودیوی گفتگوی ویژه خبری حاضر شود.

ساعت ۲۱:۴۵ سرتیم حفاظت وزیر کشور به محل پخش خبرها صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آمد و اعلام کرد آقای رحمانی فضلی با اندکی تاخیر و راس ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه وارد استودیو خواهند شد.

در این میان شمس مجری برنامه در حال آماده شدن بود و گریمور در اتاق گریم یقه پیراهنش را درست می‌کرد. 

بعد از اتمام گریم، مجری برنامه دستگاه‌های صوتی خود را هم با کمک صدابردار آماده کرد تا تست صدا از او گرفته شود. 

آقای وزیر خوش قول بود. ساعت ۲۲:۳۷ دقیقه و چند ثانیه‌ای (سه دقیقه زودتر از زمان اعلام شده) بود که وارد پخش خبرها صدا و سیما شد تا بلافاصله و بدون فوت وقت به داخل استودیو برود و روی صندلی بنشیند.  

لحظه‌ای که آقای وزیر روی صندلی مهمان نشسته بود خبر ۲۲:۳۰ به روی آنتن رفته بود و پویا اسدیان گوینده ورزشی این بخش خبری، خبرهای ورزشی را به اطلاع بینندگان می‌رساند.

پیش از آغاز برنامه سردبیر و مجری برنامه با دکتر رحمانی فضلی خوش و بشی کردند و توضیحاتی در خصوص روند برنامه دادند.

دکتر رحمانی فضلی که تا پیش از این معاون سیاسی سازمان صدا و سیما بود با دیدن تغییرات گسترده در محل پخش خبرها از اکبرزاده سردبیر برنامه در خصوص استودیوهای تعبیه شده و تحریریه‌های خبری می‌پرسید.

نکته‌ای که توجه وزیر کشور را جلب کرده بود تیم تحریریه جوان گفتگوی ویژه خبری بود. دکتر رحمانی فضلی چند پانیه‌ای قبل از آغاز برنامه متوجه شد برنامه گفتگو را خبرنگاران و سردبیران از مجموعه باشگاه خبرنگاران به روی آنتن می‌فرستند.

برنامه آغاز شد و شمس بعد از خواندن مقدمه روی صندلی خود نشست تا در خصوص برنامه‌های آقای وزیر که ظهر همان روز(شنبه دوم شهریور ماه ) دومین حکم(دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر) خود را از سوی رئیس جمهور دریافت کرده بود از او سوال کند.  

شانزدهمین سکاندار وزارت کشور البته بعد از برنامه‌ هم با روی باز و گشاده پاسخگوی سوالات خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران بود که شما می‌توانید تا ساعتی دیگر مصاحبه باشگاه خبرنگاران با دکتر رحمانی فضلی در خصوص ادعای عجیب رسانه‌های غربی و ضد انقلاب در خصوص کشف دستگاه شنود در منزل وی را روی خروجی باشگاه خبرنگاران ببینید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.