وزیر کشور خبرداد: تبادل نظر رییس‌جمهور و مسوولان استانی درباره کنترل بازار

6-464.jpeg

وزیر کشور از بحث و تبادل‌ نظر مشترک میان رییس‌جمهور و مسوولان استانی سراسر کشور درباره موضوعاتی همچون کنترل بازار و اجرای مسکن مهر و پروژه‌های مهر ماندگار خبر داد و گفت: یکصد پروژه مهر ماندگار دولت افتتاح شده و یا در آستانه بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مصطفی محمد‌نجار در حاشیه همایش ملی توسعه کشاورزی که امروز عصر با حضور رییس‌جمهور و استانداران سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای جلسه امروز گزارش کاملی از سوی وزیر جهاد کشاورزی ارائه شد.

وی با اشاره به نقش بحث کشاورزی در تولید و اشتغال، اظهار کرد: هدف‌گذاری دولت این است که میزان اراضی تحت کشت از دو میلیون هکتار به ۱۸ میلیون هکتار افزایش یابد.

به گفته وزیر کشور، کارگروه‌های توسعه کشاورزی و ستادهای اجرایی در کنار مسوولان منابع طبیعی، آب منطقه‌ای و سایر مسوولان استانی در جلسه امروز حضور دارند.

نجار از بحث تبادل نظر درباره مسکن مهر، کنترل بازار و به نتیجه رسیدن ۹۰۵ پروژه دولتی در قالب طرح مهر ماندگار خبر داد و گفت: ۱۰۰ مورد از این پروژه‌ها تاکنون افتتاح شده و یا در آستانه افتتاح است.

به گفته وی، تاکید رییس‌جمهور بر این است که این پروژه‌ها تا پایان عمر دولت دهم به سرانجام برسد.

وزیر کشور تاکید کرد: استانداران هم در پیگیری طرح‌‌ها و پروژه‌های جاری تا آخرین دقایق عمر دولت تاکید کردند.

وی از بحث و تبادل نظر درباره کنترل بازار و چگونگی عرضه کالاهای مورد نیاز در جلسه امروز مسوولان سراسر کشور خبر داد و گفت: استانداران به اختیارات بیشتری برای پیگیری برخی از امور و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم نیاز دارند که این موضوع هم در جلسه مطرح شد.

به گفته نجار، لازم است که برخی اختیارات متمرکز در وزارتخانه‌ها به استانداران منتقل شود و البته نحوه انتقال این اختیارات باید مشخص شود.

وزیر کشور در خاتمه به تاکید رییس‌جمهور برای خدمت‌رسانی در جهت پیاده‌سازی عدالت نیز اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، همایش ملی توسعه کشاورزی هم‌اکنون در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.