وزیر نفت این هفته مهمان خانه ملت است

شنبه ۳ تیر – ۰۴:۵۶:۴۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

به منظور ارائه گزارش در صحن علنی و کمیسیون انرژی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- رستم قاسمی، این هفته با حضور در صحن علنی مجلس و همچنین کمیسیون انرژی، گزارشی از عملکرد وزرات نفت به نمایندگان مردم در خانه ملت ارائه خواهد کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، بر اساس دستور هفتگی اعلام شده، مجلس شورای اسلامی‌ روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته جلسه علنی خواهد داشت.
وزیر نفت به منظور ارائه گزارشی از اقدام های وزارت نفت درباره طرح‌ های توسعه‌ای نفت و گاز در جلسه علنی این هفته مجلس حاضر می‌شود.
همچنین بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی وزیر ارتباطات و فناوری، اطلاعات برای ارائه گزارشی از عملکرد وزراتخانه مربوطه و وزیر مسکن و شهرسازی به منظور ارائه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه درباره مسکن مهر، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.
این گزارش می گوید: عبدالرضا رحمانی فضلی، رئیس دیوان محاسبات نیز، گزارشی از عملکرد این دیوان در نشست علنی مجلس این هفته مجلس ارائه می‌کند.
حسین امیری خامکانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار شانا اظهار کرد:‌ نشست روز یکشنبه (چهارم تیر) کمیسیون انرژی مجلس با حضور مهندس رستم قاسمی، وزیر نفت و معاونان وی به منظور معارفه و بررسی آخرین وضعیت نفت و گاز کشور تشکیل خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس افزود: به طور معمول در آغاز به کار مجلس جدید و به دنبال آن کمیسیون جدید یک نشست برای معارفه وزیران و معاونان وزارتخانه های مربوطه با نمایندگان عضو کمیسیون انرژی برگزار می شود.
وی گفت:‌ این هفته علاوه بر وزیر نفت، کمیسیون انرژی به ترتیب میزبان وزیر نیرو برای معارفه و بررسی آخرین وضعیت صنعت برق کشور، همچنین مسئولان سازمان انرژی هسته‌ای خواهد بود.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم، همچنین درباره اولویت‌های کاری کمیسیون متبوع خود گفت:‌ بررسی مسائل میدان های مشترک در حوزه نفت و گاز و جذب سرمایه در این بخش و کمک به صنعت برق نیز، در اولویت کمیسیون انرژی قرار خواهد داشت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۳۱۶۵۶۴۸۰۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.