وزیر گردشگری تونس به تهران می آید

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

چهارمین کمیته فنی مشترک گردشگری ایران و تونس برگزار خواهد شد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، چهارمین کمیته فنی مشترک گردشگری ایران و تونس با حضور برگزار خواهد شد که در این راستا جمال قمره “وزیر گردشگری جمهوری تونس” شنبه ۱۳ مهرماه ۹۲ به تهران سفر می کند.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از،‌ در این سفر هیاتی از نمایندگان وزارتخانه های خارجه و بهداشت، رییس فدارسیون ملی هتل ها، رییس فدارسیون ملی آژانس های مسافرتی و همچنین جمعی از مدیران ملی سازمان جهانگردی تونس، وزیر گردشگری این کشور را همراهی خواهند کرد.
 
برپایه این گزارش ممتاز به نقل از، وزیر گردشگری تونس در تهران با محمدعلی نجفی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و برخی مقامات سیاسی و اقتصادی ایران دیدار خواهد داشت. 

کمیته فنی مشترک گردشگری دو کشور با رویکرد توسعه همکاری های دو جانبه برگزار می شود و در ادامه این مراسم رسمی، هیات گردشگری تونس از موزه ها و جاذبه های گردشگری تهران نیز بازدید خواهند داشت.

شایان ذکر است؛ ایران و تونس در سال ۱۳۸۰ یادداشت تفاهم همکاری‌های گردشگری به امضا رساندند که تا سال ۱۳۸۵ سه دوره کمیته فنی گردشگری مشترک برگزار شده و براساس توافق دو کشور، چهارمین کمیته فنی مشترک گردشگری به میزبانی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.