وزیر آموزش و پرورش با محصولات کانون به دیدار بچه‌های زلزله‌زده رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه این بازدید با تقدیر از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده توسط کانون در مناطق زلزله زده بر نقش این فعالیت‌ها در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

حاجی بابایی تصریح کرد: امکاناتی که کانون در اختیار کودکان و نوجوانان این مناطق قرار داده است در افزایش امید و روحیه کار و تلاش بسیار تاثیرگذار است.

وزیر آموزش و پرورش خواستار تداوم کمک‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی شد.

اهدای تولیدات فرهنگی کانون نظیر عروسک‌های سارا و مبارک، کتاب و سرگرمی‌های سازنده از جمله برنامه‌های بازدید وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه بود.

حجت الاسلام الیاس ابراهیمی، مدیر کانون آذربایجان شرقی نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدام های صورت گرفته توسط کارکنان و مربیان کانون در مناطق زلزله‌زده گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نخستین روزهای وقوع زلزله در استان، با برپایی ایستگاه‌های ثابت شهری و روستایی و اعزام کتابخانه‌های سیار به شهرها و روستاهای زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی حضور فعالی در این مناطق داشته است که ویژه برنامه‌هایی مانند قصه‌گویی، نمایش‌خلاق، پخش فیلم و نمایش عروسکی از جمله این برنامه‌ها و فعالیت‌ها به شمار می‌رود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.