وزیر ارتباطات از طلب ۱۵۰ میلیارد تومانی از صدا و سیما خبرداد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در گزارش تفریغ بودجه ۹۱ اعلام شد که شرکت زیرساخت سال‌ها خدمات مخابراتی صدا و سیما را تامین کرده اما هزینه خدمات را طبق قراردادهای مبادله شده دریافت نکرده؛ وزیر ارتباطات رقم طلبکاری را ۱۵۰ میلیارد تومان اعلام کرده است.

در بندی از گزارش تفریغ بودجه ۹۱ اعلام شده شرکت ارتباطات زیرساخت (در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) در سالیان متمادی خدمات مخابراتی «یکی از نیروها» و «سازمان صدا و سیما» را از طریق اجاره کانال، دکل و فضا، برق و پهنای باند ترانسپورد، تامین کرده، اما آنها هزینه این خدمات را طبق تعرفه مصوب و قراردادهای مبادله شده، نپرداخته اند.
 
روز قبل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبلغ طلب وزارت ارتباطات از سازمان صدا و سیما را اعلام کرد.
 
محمود واعظی که به عنوان نماینده دولت از حذف تبصره ۶ الحاقی به لایحه بودجه سال ۹۲ دفاع می کرد، در مجلس ‌گفت: وزارت ارتباطات امکانات خود را برای پاسخ به نیاز تمام نهادها و دستگاه‌ها در اختیار آنها می گذارد. دولت این امکانات را در اختیار صدا و سیما و سایر ارگان‌هایی که علاقه‌مند به استفاده از ارتباطات ماهواره‌ای، فیبر نوری و بقیه امکانات می باشند، قرار می دهد.
 
وی افزود: ما همه امکانات خود را در اختیار صدا و سیما گذاشته‌ایم. امروز نزدیک به ۱۵۰ میلیارد تومان بابت اجاره کانال‌ها از صدا و سیما طلبکار هستیم، اما باز هم به خدمت‌دهی خود ادامه می‌دهیم، چرا که به هر حال این امکانات باید در اختیار همگان قرار بگیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.