وزیر ارتباطات از معرفی گزینه ها برای دبیری شورای فضای مجازی به رئیس جمهور خبرداد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح اقدامات این وزارتخانه برای افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت در کشور گفت: دربارهٔ انتصاب دبیر تازه شورای عالی فضای مجازی توضیحاتی ارایه کرد.
 
محمود واعظی در گفتگو با مهر دربارهٔ پاسخ به این سوال که فرد مورد نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شورای عالی فضای مجازی کیست و تا چه زمانی معرفی خواهد شد، اظهار داشت: این موضوع در اختیار رئیس جمهور است.
 
وی افزود: ما پیشنهادات خود را ارایه کردیم و در حال حاضر دکتر روحانی در حال بررسی تعداد اشخاص تازهی برای واگذاری مسئولیت شورای عالی فضای مجازی به آنها است.
 
واعظی در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دربارهٔ فیس بوک بعضی وزیران دولت، گفت: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده و موضوع را بررسی می کند، پس از به نتیجه رسیدن گزارشی به رئیس جمهور ارایه خواهند کرد.
 
وی دربارهٔ قولی که به مردم مبنی بر افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت داده بود نیز تصریح کرد: قولی که داده بودم این است که پهنای باند ما ظرف مدت کوتاهی افزایش پیدا خواهد کرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: وقتی پهنای باند افزایش پیدا کرد به نفع کسانی خواهد بود که در نوبت بودند تا اینترنت دریافت کنند.
 
وی با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افزایش سرعت اینترنت در کشور نیز عنوان کرد: برای افزایش سرعت عمومی طرحی را تحت شبکه ملی اطلاعات داریم که بعد از اجرای آن سرعت ها افزایش پیدا خواهد کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.