وزیر ارتباطات: بازسازی منازل با دریافت نظرات زلزله زدگان انجام شود

۲۳فروردین۱۳،

به گزارش ایرنا دکتر محمد حسن نامی روز جمعه در جریان بازدید از روند خدمات رسانی به آسیب دیدگان ناشی از زلزله در روستای درویشی شهرستان دشتی استان بوشهر افزود: باتوجه به آغاز فصل گرما درمناطق زلزله زده شهرستان دشتی استان بوشهر باید بازسازی مناطق آسیب دیده در کوتاه ترین زمان با بسیج همه امکانات انجام شود.

وی یادآورشد: باوجود اینکه تخریب واحد های مسکونی در روستای دروشی بالا است اما تلفات جانی نداشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد:براساس اظهار آسیب دیدگان تاکنون روند خدمت رسانی به مردم این منطقه خوب بوده است و باید این روند ادامه یابد.

نامی گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری و تهدید سلامت مردم زلزله زده باید به بهداشت این منطقه توجه شود.

وی با بیان اینکه حامل پیام و سلام رییس جمهوری به مردم منطقه زلزله زده دشتی است افزود: عزم دولت کاهش آلام و درد بازماندگان اتفاق زلزله است.

استاندار بوشهر نیزگفت: درتماس تلفنی معاون اول رییس جمهوری تاکید کرده است که کار بازسازی مناطق زلزله زده از روز شنبه هفته آینده آغاز شود.

فریدون حسنوند افزود: باید از ظرفیت بخش های مختلف وزارت نفت برای رفع مشکل اسکان زلزله زدگان استفاده شود.

وی یادآورشد: وزارت نیرو نیز باید برای مشارکت درشتاب بخشی مناطق زلزله زدگان هزینه های انشعاب آب و برق اماکن عمومی را بر عهده گیرد.

زلزله ای به بزرگی ۱/۶ ریشتر ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه و ۴۹ ثانیه روز سه شنبه هفته جاری بخش های شنبه و طسوج و کاکی شهرستان دشتی در جنوب استان بوشهر را لرزاند و سبب کشته شدن ۳۷ تن و مصدومیت یکهزارو ۵۰ نفر و تخریب سه هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی شد.ک/۲

۵۲۹/ ۶۲۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.