وزیر ارتباطات: نگفتم ۱۰۰روزه سرعت اینترنت را ۲ برابر می‌کنم

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وزیر ارتباطات دربارهٔ عضویت وزرا در فیس بوک گفت: عضویت وزرا و تصمیم‌شان را از خودشان بپرسید.
 
 
به گزارش تسنیم، محمود واعظی بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم ختم رضا سیف، پدر ولی‌الله سیف ــ رئیس‌کل بانک مرکزی ــ در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که وضعیت عضویت وزرا و دولتی‌ها در فیس‌بوک به چه شکل مشخص شد، اظهار کرد: بروید و موضوع را از خود وزرا بپرسید.
 
او همچنین در پاسخ به سؤال تسنیم مبنی بر "گفته بودید قرار است سرعت اینترنت را در مدت زمان ۱۰۰روزه دو برابر کنید؟"، نیز ابراز کرد: نگفتم که سرعت اینترنت را دو برابر می‌کنم ولی قطعاً پهنای باند را همان‌طور که مقداری افزایش دادیم، به‌مرور بیشتر توسعه خواهیم داد.
 
واعظی افزود: اعلام کرده بودم طی ۱۰۰ روز اول دولت یازدهم پهنای باند افزایش یابد و این کار انجام خواهد شد.
 
از سوی دیگر وزارت ارتباطات طی اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد "موضوع رفع فیلتر شبکه های اجتماعی در کارگروهی خارج از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال بررسی است".
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) وزارت ارتباطات اعلام کرد: پیرو خبرها انتشار یافته در بعضی از خبرگزاریها و پایگاه اینترنتیهای خبری به نقل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اینکه فیس بوک رفع فیلتر نمی شود به اطلاع می رساند، دکتر واعظی در حاشیه مراسم ختم پدر رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به سوال بعضی از خبرنگاران مبنی بر اینکه علی رغم صحبت شما بر رفع فیلتر فیس بوک ولی تا کنون این موضوع اتفاق نیفتاده است،" ایشان اظهار داشته اند من تا کنون چنین حرفی نزده ام".
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اینگونه موضوعات در کارگروهی خارج از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال بررسی است که به محض دریافت نتایج بررسی ها و تصمیمات اتخاذ شده به طور رسمی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
 
شایان ذکر است این موضوع نیز پیش از این توسط دکتر واعظی اعلام شده است .

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.