وزیر ارتباطات: هرگونه افزایش تعرفه از سوی شورای رقابت قانونی نیست

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وزیر ارتباطات گفت: هرگونه افزایش تعرفه‌ای که از سوی شورای رقابت و یا هر نهاد دیگری انجام شود، طبق قانون درست نخواهد بود. 
 
 
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران دربارهٔ افزایش تعرفه‌های مکالمات از سوی مخابرات گفت: در راستای این موضوع کمیسیون تنظیم مقررات که سه عضو حقیقی نیز از سوی دولت برای آن تعیین شده است، مسئول تعیین تعرفه‌ها می باشند بنابراین هرگونه افزایش تعرفه‌ای باید از سوی این کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد. 
 
وی با بیان اینکه بر این اساس هرگونه افزایش تعرفه‌ای که از سوی شورای رقابت و یا هر نهاد دیگری انجام شود، طبق قانون درست نخواهد بود، گفت: دولت به دنبال این است که بار فشار‌ها را از دوش مردم کم کرده و پرداخت‌ها را کاهش دهد. 
 
وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال خبرنگاری دربارهٔ اظهارات بعضی مسوولین اپراتور «همراه اول» مبنی براینکه ما یک شرکت خصوصی هستیم و دولت نمی‌تواند دربارهٔ افزایش و فروش تعرفه‌های ما اظهارنظر کند، خاطر نشان کرد: طبق قانون باید دربارهٔ مبحث افزایش تعرفه‌ها و کاهش آن‌ها تصمیم‌گیری شود و همراه اول نیز باید در این باره تابع قانون باشد.
 
وی گفت: افزایش تعرفه‌ها باید براساس بررسی‌هایی باشد که از سوی دولت انجام می‌گیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.