وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ارزش تحقیقات به نوآوری است

۰۹اردیبهشت، فاوانیوز : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارزش تحقیقات به نوآوری آن بوده و این وزارت از طرح های خلاق و تازه حمایت می کند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از ایرنا ,ˈمحمد حسن نامیˈ در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تبریز، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در تبریز افزود: دنیا روز به روز در حال پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات بوده و دانشگاهها باید در این زمینه به ویژه در حوزه ict و it تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به پتانسیل موجود استادان و هیات علمی دانشگاه ها گفت: برای تبادل اطلاعات و استفاده بیشتر از این پتانسیل این وزارت خانه آماده است یک طبقه از ساختمان خود را در اختیار استادان و نخبگان کشور قرار دهد.

نامی تاکید کرد: دانشجویان سرمایه عظیمی در تولید علم می باشند و باید این ظرفیت ها را ساماندهی و از آنها حداکثر بهره را برد.

وی افزود: از آنجایی که صحنه ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمامی زوایا مورد توجه جهانیان است استکبار تلاش می کند در زمنیه ارتباطات با فراهم کردن امکانات و تجهیزات بر گفتمان بین مردم و ملل اشراف پیدا کند و بر جوامع تاثیرگذار باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری گفت: با توجه به پتانسیل موجود در دانشجویان، استادان و نخبگان کشور، ایران اسلامی تا سند چشم انداز ۱۴۰۴ نه تنها در منطقه بلکه در جهان به یکی از برترین های این حوزه تبدیل خواهد شد.
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.