وزیر ارشاد: بخش خصوصی در عرصه موسیقی باید در کنار دولت باشد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در حاشیه اختتامیه جشنواره موسیق فجر مطرح شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر گفت: تنها دولت نمی‌تواند در پیشرفت موسیقی نقش داشته باشد و باید بخش خصوصی نیز به کمک دولت بیاید.

به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از هنرآنلاین، علی جنتی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنوراه موسیقی فجر که پنجشنبه شب  اول اسفندماه در تالار وحدت تهران برگزار شد، گفت: همه باید کمک دست به دست دهیم و به موسیقی ایران کمک کنیم. اگر می‌خواهیم این نسل نویی که در موسیقی حضور دارد موفق شود باید از آن حمایت کنیم.

جنتی ادامه داد: اگر به دنبال موسیقی فاخر هستیم باید به صد‌ها نفری که به صورت حرفه‌ای در موسیقی مشغول فعالیت می باشند کمک کنیم و از آن‌ها پشتیبانی کنیم تا در میان آن‌ها چندین موسیقی‌دان نخبه بتوانند موسیقی‌ای را که درشان ملت ایران است، خلق کنند.

او با اشاره به حضور جوانان در جشنواره موسیقی فجر امسال خاطر نشان کرد: همه دیدند که جوانان در جشنواره موسیقی فجر چه حضور پر رنگی داشتند. باید از این جوانان حمایت شود ولی دولت به تنهایی نمی‌تواند این بار سنگین را به دوش بکشد و ما از بخش خصوصی هم می‌خواهیم وارد میدان شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود دربارهٔ شرایط سالن‌های کنسرت در ایران نیز گفت: تا جایی که تنگناهای مالی اجازه می‌دهد باید به توسعه سالن‌های کنسرت کمک کنیم، اما امیدواریم بخش خصوصی هم در این مساله ورود پیدا کند. نهادهایی ماننند شهرداری با راه اندازی موزه موسیقی و استودیوهایی که در آنجاست کاری مفید را انجام داده است.

او افزود: مشابه این امر باید بخش خصوصی به انجام برساند تا بتواند استودیوهای مناسبی را راه اندازی کند و آثاری خوبی را نیز ضبط کند.
 

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.