وزیر ارشاد: دولت از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند‌

۲۶اردیبهشت،

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ‌اعضای هیئت دولت از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کنند، گفت: ‌بنده اطلاعی در‌ ‌ارتباط‌ با مرخصی ‌احمدی‌نژاد نداشتم.

به گزارش ممتازنیوز، سید محمد حسینی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر عالم ربانی حضرت آیت‌ا‌لله سید عزالدین حسینی زنجانی در گفت‌وگو با فارس ‌در پاسخ به این سئوال که آیا از کاندیدای دولت حمایت می‌کنید یا خیر اظهار کرد: دولت به عنوان دولت قطعا کاندیدایی نخواهد داشت ولی اعضای دولت به عنوان اشخاص حقیقی می‌توانند حمایتی از کاندیداها داشته باشند، بسیاری از اوقات شاهدیم که اعضای دولت عضوی از احزاب نیز می باشند‌.

وی افزود: در قبل نیز شاهد بودیم به عنوان مثال آقای خاتمی ‌عضوی از مجمع روحانیون مبارز بود و نه به عنوان رئیس جمهور بلکه به عنوان عضوی از این حزب سیاسی از اشخاص حمایت می‌کرد یا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز که عضو جامعه روحانیت مبارزه تهران بود نه به عنوان رئیس جمهور بلکه به عنوان شخص خودش حمایت‌هایی را از بعضی اشخاص داشت. بنابراین طبیعی است که اعضای دولت هم به عنوان اشخاص حقیقی از بعضی کاندیداها حمایت کنند.

وی تذکر شد: البته این مشروط به این است که از امکانات دولت در این راستا به هیچ وجه استفاده نشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد:به عنوان مثال بنده دبیر کل کانون دانشگاهی ایران اسلامی هستم و در حال حاضر نیز در شورای مرکزی این کانون در حال بررسی هستیم تا ببینیم از کدام یک از کاندیداها باید حمایت کنیم.

حسینی در بخش پایانی سخنانش در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بنا به نقل از وزیر علوم احمدی‌نژاد اعضای هئیت دولت را در جریان مرخصی قرار داده بود اظهار کرد: باید توجه داشت که روز شنبه ثبت‌نام انجام شد در حالی که جلسه هئیت دولت در روز یکشنبه برگزار می‌شد در عین حال بنده در این ارتباط اطلاعی نداشته و در جریان مرخصی نبوده‌ام.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.