وزیر اقتصاد تاکید کرد: معوقه‌های بانکی باید استمهال شوند

۰۷م آذر ،

وزیر اقتصاد و دارایی، گفت: همه مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه باید کاملا اجرایی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سیدشمس‌الدین حسینی در جلسه بررسی مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه که امروز (هفتم آذر ماه) در سالن شهدای دولت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امید است که با به بار نشستن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه شاهد شکوفایی و توسعه هرچه بیش‌تر این استان باشیم.

وی از پیگیریهای استاندار کرمانشاه در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر رهبری به استان تشکر کرد و گفت: تا کنون جلسات بسیاری را برای اجرایی شدن هرچه سریع‌تر مصوبات تصویبی در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه داشته‌ایم.

حسینی تصریح کرد: یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری بیش از هر چیزی دیگری بر آن تاکید داشته اند مساله وحدت است که انتظار داریم این مهم در استان کرمانشاه نیز نمودی عینی داشته باشد تا بتوانیم همگی با همکاری یکدیگر به روند توسعه این منطقه کمک کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: باید در این جلسات تصمیماتی را اتخاذ کنیم که بتوانیم مصوبات سفر رهبری به این استان را هر چه سریعتر و به صورت کامل اجرایی کنیم.

حسینی اظهار کرد: هر گونه محدودیت و معذوریتی که در مسیر اجرایی این مصوبات وجود دارد باید برداشته شود و هرچه سریعتر مصوبات عملیاتی گردند.

وزیر اقتصاد، خاطرنشان کرد: بانکهای عامل باید به هر شکل ممکن مسائل و مشکلات پرداخت ارقام مورد نیاز این مصوبات را برطرف کرده و نباید از ناحیه بانکها برای اجرا شدن مصوبات محدودیتی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین می‌توانیم به این استان از محل صندوق توسعه ملی، مبلغ بیشتری را اختصاص دهیم.

حسینی همچنین بر این موضوع تاکید کرد که باید ضریب ایجاد اشتغال پروژه‌ها نیز بالا باشد.خیلی از پروژه‌ها می باشند که متناسب با هزینه‌ای که برای آن‌ها می‌شود، اشتغال ایجاد نمی‌کنند لذا بانکها در پرداختهای خود باید به این مهم توجه کنند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: در بحث توسعه کشاورزی استان کرمانشاه دارای ظرفیت بسیار بالایی است و باید به اجرایی شدن طرح های توسعه کشاورزی این منطقه نیز توجه ویژه داشت.

وی با تاکید بر اینکه معوقه‌های بانکی باید استمهال شوند، گفت: هم معوقات بانکی باید استمهال شوند و هم مالیات‌ها باید اخذ شوند چرا که معوقه‌های بانکی حق الناس و سپرده‌های بانکی مردم است، نباید به سادگی از کنار آن‌ها گذشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.