وزیر اقتصاد شانه خالی می‌کند

وزیر اقتصاد و دارائی در مقابل بی ثباتی بازار و عدم تنظیم سیاست های ارزی فقط شانه خالی می کند.

امید کریمیان – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی – در خصوص وضعیت کنونی حاکم بر بازار ارز و قیمت کالاهای مورد نیاز مردم اظهار داشت: در خصوص گشایش های ارزی، بی ثباتی بازار و عدم تنظیم سیاست های ارزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان مسائلی مطرح می شود که متاسفانه وزیر اقتصاد و دارایی نیز همچون گذشته پاسخ های تکراری داده و از مسئولیت شانه خالی می کند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به پاسخ های مسئولان پولی و مالی دولت در خصوص وضعیت فعلی کشور ادامه داد: اینگونه صحبت ها به نظر درست نیست چرا که در هر حال وزیر اقتصاد و دارایی علاوه بر سکانداری بخش اقتصاد سخنگوی اقتصادی دولت نیز هست و سمت ها و نقش های کلیدی بانکی زیادی دارد که باید بر اساس آن پاسخگو باشد.
کریمیان با اشاره به عزم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات فعلی کشور در این حوزه ها یادآور شد: اگر قرار بر شانه خالی کردن وزیر باشد باید مجلس به سمت استیضاح و یا طرح سئوال از رئیس جمهور برود تا نتیجه بگیرد.
نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که نابسامانی های ارزی در کشور مشکلات زیادی را برای واحدهای تولیدی و تجاری به دنبال دارد، گفت: انتظار می رود دولت این مسائل را با دقت پیگیری و دنبال کند.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.