وزیر بهداشت: کمیته بررسی پارازیت ها با آزادی کامل تحقیق می کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : کمیته بررسی کننده پارازیت ها با آزادی کامل در حال تحقیق در باره تأثیر پارازیت ها بر سلامت مردم می باشند.
دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در حاشیه همایش طب سنتی در گفت وگو با ایرنا گفت : این تیم شامل کارشناسان وزارت ارتباطات، بهداشت ، سازمان انرژی اتمی و سایر دستگاههای مرتبط است و با آزادی کامل بررسی کرده و اگر مشکلی در این راستا وجود داشته باشد اعلام می کنند.
 
دکتر قاضی زاده گفت: حدود سه ماه است که ما اصرار می کنیم بررسی های بیشتر انجام شود که اگر مشکلی هست آشکار شود.
 
وی اظهار داشت : گزارش های اولیه نشان می دهد بخشی از پارازیت ها از نظر جسمی مشکلی برای اشخاصایجاد نمی کند اما باید تحقیقات این کمیته کامل شود.
 
وزیر بهداشت اظهار داشت: این کمیته در نقاط مختلف شهر یا جاهایی که پارازیت وجود دارد، سنجش هایی انجام می دهد.
 
وی گفت: رئیس جمهوری نیز از دستگاه های مرتبط از جمله وزارت بهداشت،خواسته است که درخصوص پارازیت ها بررسی های لازم انجام شود.
 
وزیر بهداشت،درعین حال به خبرنگار ایرنا گفت: شایعات درخصوص پارازیت ها و تأثیر آنها برسلامت مردم بسیار بسیار است اما بر اساس مستندات علمی می گویم که بسیاری از شایعات تقریبا از نظر علمی هیچ سندیتی ندارد.
 
وی در توضیح سخنانش افزود: این که بگوییم پارازیت سبب یک سری بیماریها و عوارض از جمله سقط جنین می گردد، چیزی نیست که از نظر علمی مبنایی داشته باشد.
 
وزیر بهداشت اظهار داشت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این کمیته مسئولیت بررسی حفظ سلامت مردم را برعهده دارد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.