وزیر تازه ارتباطات هم به بازدید مترواترنت قم رفت

۱۹خردادماه،

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از پروژه مترواترنت استان قم با اعلام این خبر افزود : با پیگیری مشکلات و رفع نواقص، تا پایان خرداد ماه امسال شبکه مترواترنت قم به بهره برداری کامل خواهد رسید.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از وبسایت رسمی شرکت مخابرات ایران، وی در ادامه با اشاره به رشد تکنولوژی ارتباطات درجهان ، ارتباطات را عامل قدرت در جهان دانست و افزود : استکبار جهانی تلاش میکند از دو محور کنترل فضای مجازی واشرافیت بر دنیای مجازی بر جهان اعمال قدرت کند.
دکتر نامی تولید محتوا را در شهر قم یکی از عوامل مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان عنوان کرد و افزود : با بهره برداری از پروژه مترواترنت میتوان معارف اسلامی را به جهان ، که تشنه اخلاقیات دینی ما می باشند معرفی کنیم.
وی سرمایه گذاری در بخش زیرساخت فناوری ارتباطات و اطلاعات را زمینه ساز صرفه جویی شش برابری در سایر زیرساختها عنوان کرد.
 
در این بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم نیز با تشریح عملکرد شرکت مخابرات استان قم خواستار فراهم نمودن زمینه استفاده کامل و مطلوب از بستر مترواترنت شد. سیداسدا…دهناد آمادگی این شرکت را برای استفاده از ظرفیت ایجاد شده در حوزه ارتباطات بمنظور نشر معارف اسلامی با همکاری حوزه های علمیه و مراکز دینی در قم اعلام کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.