وزیر دادگستری: جریانشناسی قرآن ما را در تقابل با استکبار بیمه می کند

‘سیدمرتضی بختیاری’ که در چارچوب یکصدمین سفر استانی و چهارمین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت در خراسان رضوی حضور دارد روز پنجشنبه در ‘نشست مشترک علما و روحانیون شیعه و اهل سنت شرق کشور’ در شهر سرخس افزود: انسجام نظام اسلامی و وحدت ملی طلیعه ورود به امت واحده اسلامی است لذا باید علما و روحانیون مذاهب مختلف اسلامی در این جهت کوشش کنند.

وی اظهار داشت: امروز همه توافق دارند که اسلام و قرآن دارای قدرت عظیمی است و می‌تواند منشأ تحولات بزرگی در دنیا باشد بنابراین دشمنان برای خدشه وارد کردن به وحدت مسلمانان دست به توطئه می زنند.

وزیر دادگستری افزود: غربیها با دسیسه ‌های مختلف تلاش می‌کنند تا ایران اسلامی را تضعیف کنند و هم اینک فرقه وهابیت مهمترین ابزار آنها در این راستا است.

بختیاری گفت: تز جدایی دین از سیاست یکی از اهداف آنان است لذا بعد از جنگ جهانی دوم مهره چینی نموده و اهدافشان را از طریق همان مهره ها اجرا کردند.

وی اظهار داشت: مهره چینی به مراتب بدتر از کشورگشایی است و در تمام این مهره چینیها دست ملموس استکبار در پشت صحنه است.

او گفت: جریانشناسی قرآن، نهضتهای انبیا و قصص انبیا مستندترین سرمایه در اختیار ما مسلمانان است.

وزیر دادگستری افزود: ما مسلمانان در شرایط سخت با تمسک به قرآن می توانیم در برابر توطئه ها مقاومت کنیم.

وی به جریانسازی خبری استکبار نیز اشاره و بیان کرد: القای پوچ دسترسی ایران به سلاح هسته ای، ادعای واهی حمایت ایران از تروریسم، موضوع خلیج فارس، نقض حقوق بشر همه و همه توطئه هایی است که استکبار علیه ایران اسلامی انجام می دهد.

در این همایش همچنین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت و فرماندار سرخس سخنانی ایراد کردند.

۵۱۴/۶۵۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۸۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.