وزیر دفاع: آزمایش تازهترین سلاح ها در رزمایش خلیج فارس

۲۸م آذر ،

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رزمایشی که بزودی در خلیج فارس برگزار می گردد به منظور آزمایش سلاح ها و تمرین تاکتیک های تازه است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سردار سرتیپ  احمد وحیدی پس از پایان جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: از آنجا که ایران مهمترین تامین کننده امنیت منطقه است این رزمایش برای تقویت آمادگی و برای تامین هرچه بهتر امنیت منطقه است.
وی اضافه کرد: توانمندی و قدرت جمهوری اسلامی ایران همیشه سبب نگرانی طرف های بیگانه و کسانی که خواهان امنیت منطقه نیستند بوده و این نشان دهنده مواضع صحیح و درست جمهوری اسلامی ایران است.
سردار سرتیپ وحیدی در پاسخ به پرسشی دربارهٔ طرح تولید پهپاد اسکن ایگل در ایران گفت: پهپادهای مختلفی تولید می کنیم که بعضی از آنها برتر از اسکن ایگل است و البته ما از همه فرصت ها برای توسعه توان تولید خود استفاده می کنیم.
وی در پاسخ به پرسشی دربارهٔ استقرار سامانه پدافندی پاتریوت در ترکیه تصریح کرد: حضور نیروهای بیگانه را در منطقه به هیچ وجه مفید و به صلاح نمی دانیم و حضور آنها در منطقه تاکنون به جای ایجاد امنیت سبب کینه، اختلاف، ناامنی و زیان بوده است.
وزیر دفاع در پاسخ به پرسشی دربارهٔ آخرین خبرهای سامانه اس ۳۰۰ گفت: در این باره مطلب تازهی نیست و خبرها همانی است که قبلا بیان کرده ایم.
سردار وحیدی همچنین افزود: به مناسبت روز فضا، تازهترین دستاوردهای فضایی را اعلام و رونمایی خواهیم کرد.
 


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.