وزیر دفاع :هیچ قدرتی توانایی ایستادگی در مقابل ملت ایران را ندارد

وزیر دفاع گفت: هیچ قدرت و نیرویی توانایی ایستادگی در مقابل ملت ایران را ندارد و بی شک چنین ملتی با چنین فرهنگ متعالی پیروز و سربلند است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع،  امیر سرتیپ حاتمی با حضور در بیت شهدای جنیدی با مادر بزرگوار چهار شهید والامقام دیدار و از صبوری، بردباری و استقامت زینب وار این مادر قدردانی کرد.

وزیر دفاع ایثار، جانفشانی و شهادات طلبی جوانان برومند این سرزمین را برگرفته از مکتب سرخ عاشورای حسینی متاثر از آموزه های بنیاگذار کبیر انقلاب اسلامی در نفی سلطه و تجاوز دانست و افزود: همانگونه که امام راحل عظیم الشأن فرمودند” ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد” لاجرم چنین ملتی که با انگیزه های الهی به استقبال خطر رفته است و شهادت فی سبیل الله را سعادت و موهبتی خدادادی و بزرگ می داند، هیچ قدرت و نیرویی توانایی ایستادگی در مقابل آن را ندارد و بی شک چنین ملتی با چنین فرهنگ متعالی پیروز و سربلند است.

وزیر دفاع ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی را پیروز مبارزه با اردوگاه شیطان دانست و تصریح کرد: اینکه ملت رشید ایران اسلامی۴۰ سال در راه پرمخاطره و پرمشقت خود در مقابل همه ی زورگویان، ستمگران  قدرتمندان ایستادگی و صبوری کرده است و آنها به تعبیر امام راحل نتوانستند( هیچ غلطی) بکنند، به دلیل اعتقاد راسخ و قلبی به مقوله شهادت و این سرنوشت افتخار آمیز است.

امیر سرتیپ حاتمی مردم منطقه پیشوای ورامین را از جمله پیشگامان انقلاب و پیروان مکتب امام خمینی(ره) دانست و افزود: پیشرفت، آبادانی و ترقی این شهرستان برای مجموعه وزارت دفاع که دارای بخش های تولیدی در این شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امیر سرتیپ حاتمی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سه سال گذشته بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در شهرستان پیشوا سرمایه گذاری کرده است که این  یک فعالیتی دو طرفه برای سازمان اتکا و مردم منطقه است.
وی افزود: برای استفاده از ظرفیتهای منطقه پتانسیلها مورد بازدید قرار گرفت که مهمترین آن ظرفیت بالای تولید دراین منطقه است که می تواند اشتغال خوبی فراهم کند.

امیر حاتمی گفت: در این سفر یکروزه تاکید شد که با استفاده از فناوریهای دانش بنیان فعالیتهای وزارت دفاع را توسعه دهیم و آینده بهتری رقم بزنیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.