وزیر راه راه را اداره کند کافیست

۱۵م آذر ،

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برکناری رضا تقی‌پور از وزارت ارتباطات، گفت: دولت به دنبال این است که در انتخابات آتی دستش بیشتر باز و تحرکات راحت‌تری در بخش‌های مختلف داشته باشد و به همین سبب نیکزاد برای سرپرستی وزارت ارتباطات برگزیده شده است.
به گزارش خبرنگار موبنا بهروز نعمتی در واکنش به برکناری رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرپرستی علی نیکزاد بر این وزارت‌خانه، گفت: بعضی دوستان در داخل دولت فکر می‌کنند که همه فن حریف می باشند و هر نوع مسوولیتی را می‌پذیرند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت ارتباطات مجموعه گسترده‌ای بوده که قبول مسوولیت آن سنگین است، افزود: اینکه نیکزاد قبول مسوولیت کرده یک بحث است و اینکه چرا در این شرایط دولت چنین تصمیمی را گرفته، بحث دیگری است.
وی با بیان اینکه دولت تعمداً چنین اقداماتی انجام می‌دهد، تصریح کرد: دولت علاقه دارد با التهاب کشور را اداره کند و این التهاب یک روز در بحث ارزی و یک روز در جابه‌جایی وزرا باشد.
رییس کمیسیون طرح انتزاع مجلس از اینکه دولت فکر می‌کند مدیریت یعنی ایجاد التهاب، انتقاد کرد و گفت: این دیدگاه در صورتی در دولت وجود دارد که این تفکر به کشور لطمه می‌زند.
نعمتی با یادآوری اینکه مجلس هشتم به ادغام این دو وزارت‌خانه یعنی ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه شهرسازی رأی منفی داده بود، افزود: اگر پشت پرده این سرپرستی نیکزاد همان نیت ادغام این وزارت‌خانه‌ها باشد، اقدام دولت خلاف قانون به شمار می‌آید.
وی با بیان اینکه بنده فکر می‌کنم نیکزاد نیروی کارآمدی است، گفت: اگر ایشان بتوانند همان وزارت‌خانه راه و شهرسازی که از ادغام دو وزارت‌خانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی ایجاد شده است، اداره کنند، کار بزرگی کرده‌اند. چرا که بسیاری از نمایندگان از نحوه اداره وزارت راه و شهرسازی انتقاد و اظهار داشتند که نیکزاد فقط به مسکن مهر توجه می‌کند و به بخش راه و راهداری توجهی ندارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: دولت به دنبال این است که در انتخابات آتی دستش بیشتر باز باشد و تحرکات راحت‌تری در بخش‌های مختلف داشته باشد، در حالیکه مردم ما از مسوولان انتظار کار جدی دارند نه چنین تحرکات سیاسی.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.