وزیر راه و شهرسازی: پیشرفت پروژه مسکن مهر پردیس مناسب است

۲۶ام بهمن ،

به گزارش ایرنا، ˈ علی نیکزادˈ عصر جمعه در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: به درخواست فراوان مردم شهر تهران، عملیات آغاز به کار ۸۰ هزار واحد مسکونی مسکن مهر شهر تازه پردیس -علاوه بر ۱۳ هزار واحد تحویل داده شده – از خرداد ماه سال جاری آغاز شد.

وی ادامه داد: اینک با همکاری و مشارکت مسوولان و پیمانکاران، اقداماتی همچون اجرای راههای دسترسی، فراهم سازی زیرساخت های لازم در بخش آب، برق، فاضلاب، گاز، مخابرات و …، آماده سازی تاسیسات روبنایی همچون کلانتری، تجاری، مساجد، آموزشی و .. در حال اجراست.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات لازم در بخش مسکن و راه، بعضی خدمات این پروژه همچون آب داخل بلوک ها، فاضلاب پروژه و برق با همکاری وزارت نیرو در دستور کار قرار دارد و دیگر خدمات همچون گاز و مخابرات نیز بدون مشکل در حال اجراست.

وی با بیان اینکه زیرساخت های روبنایی همچون بخش های آموزشی، تجاری، مساجد و… توسط بخش خصوصی احداث می گردد، بیان کرد: با توجه به پیشرفت خوب این پروژه ۸۰ هزار واحدی در چندین منطقه از شهر تازه پردیس همچون کوزو، دره بهشت، انبوه سازان، پیش فروش تعدادی از قراردادهای این واحدها تحویل متقاضیان شد.

این مقام مسوول افزود: واگذاری پیش فروش قراردادها زمانی محقق می گردد که پروژه به مرحله سقف رسیده و در حال اجرای عملیات سفت کاری است که با پیش فروش واحد ها، می توانیم از آورده متقاضی استفاده کنیم و تسهیلات بانکی را نیز در اختیار آنان قرار دهیم.

نیکزاد به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح نیز اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه های ارزشمند این منطقه نیز که می تواند در دسترسی واحد های مسکونی مسکن مهر پردیس بسیار موثر باشد، تقاطع غیر همسطح و احداث دو دستگاه تونل است که امیدواریم با فراهم سازی خدمات لازم از داخل واحد های مسکونی تا فراهم سازی راه دسترسی، گامی موثر برداریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر تازه پردیس نیز در حاشیه این مراسم گفت: امروز اولین قراردادهای پیش فروش مسکن مهر شهر تازه پردیس تحویل متقاضیان شد که این اقدام در پروژه دره بهشت با اجرای ده هزار واحد عملیات فنداسیون، یک هزار واحد عملیات اجرایی اسکلت و سقف و ۱۰ هزار واحد نازک انجام شده و به اتمام رسیده است.

ˈمهدی هدایتˈ ادامه داد: پروژه کوزو این شهر نیز حدود ۱۸ هزار واحد اجرای فنداسیون، هفت هزار واحد اجرای اسکلت و سقف، سه هزار واحد اتمام سفت کاری و ۱۰۰ واحد اتمام نازک کاری اجرا شده است.

تهرام/۷۲۴۶/۱۴۵۷/۵۶۹

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.