وزیر سابق ارتباطات به شورای شهر تهران راه یافت

۲۷خردادماه،

taghipur1.jpg

با اعلام اسامی ۳۱ نفر منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، دکتر رضا تقی پور، وزیر سابق ارتباطات دولت محمود احمدی نژاد در رتبه نهم به شورای اسلامی شهر تهران راه یافت. 
 
خبرگزاری فارس دقایقی پیش با اعلام اتمام شمارش ۳ هزار و ۷۳۹ صندوق رأی در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اسامی راه‌یافتگان به شورای شهر تهران را منتشر کرد که نام دکتر رضا تقی پور بعنوان نهمین ورودی شورای اسلامی شهر تهران در آن درج شده است.

رضا تقی پور، وزیر سابق ارتباطات در دولت نهم در فهرست نامزد های «آبادگران ایران اسلامی» برای انتخابات شورای شهر تهران قرار گرفت. 

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران پیش از این با حضور در خبرگزاری فارس، لیست آبادگران ایران اسلامی را با سرلیستی عباس شیبانی اعلام کرد که ۱۲ همین ردیف این فهرست ۳۱ نفره به وزیر سابق ارتباطات که در ماههای آخر دولت، توسط احمدی نژاد برکنار شد.



ششم اردیبهشت ماه امسال وزیر سابق ارتباطات که اکنون عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی نیز هست در خصوص سبب تصمیم تازهش برای عضویت در شورای شهر گفت: به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و بیشتر پیشنهاد دوستان بود که کاندیدای حضور در شورای شهر شدم.

وی گفته بود: به همین سبب که خودم تمایل بسیاری به این کار نداشتم ثبت‌نام به روز آخر و ساعت آخر موکول شد.

دو روز مانده به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، طی مراسمی با حضور وزرای ارتباطات و دفاع اعلام شد دکتر تقی پور به عنوان رئیس مرکز تحقیقات وب معرفی شده بود. 
به گزارش خبرنگار ایستنا، پیش از آن نیز دکتر تقی پور با حکم مقام معظم رهبری بعنوان عضو حقیقی شورایعالی فضای مجازی منضوب شده بود. وی یکی از چهار عضو علی البدل هیات عالی اجرایی انتخابات ریاست جمهوری نیز بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.