وزیر علوم باید دیده‌بان انقلاب اسلامی باشد/ ذهن دانشجوی پرسش‌گر نباید به دست افراد مسئله‌دار بیفتد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

قائم مقام تبیین اندیشه حضرت امام(ره) با بیان اینکه کسی که به عنوان وزیر علوم پیشنهاد می‌شود باید آگاه‌ و دیده‌بان انقلاب اسلامی باشد، گفت: دانشجو پرسش‌گر است و لذا کسانی باید در راس امور جوانان قرار گیرند که بتوانند ابهامات دانشجویان را برطرف کنند نه اینکه خودشان مسئله ساز باشند.

“سیدمحمد حسین هاشمی‌ گلپایگانی” قائم مقام تبیین اندیشه حضرت  امام(ره) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه‌ باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه دیدی که امام(ره) به دانشگاه داشتند دانشگاه متعالی بود،‌ اظهارداشت: دانشگاه باید جوانی تربیت کند که بعد از گذراندن مقاطع تحصیلی و فارغ شدن از دانشگاه از نظر علمی، روحی و تربیتی رشد و تکامل یافته باشند.
 
وی با اشاره به انقلاب فرهنگی، اظهار داشت: ما یک سالی دیدیم دانشگاه متعالی نیست گفتیم دانشگاه تعطیل باشد بهتر است.چرا که آدم‌های فتنه‌گر به دلایل واهی به دنبال براندازی انقلاب اسلامی بودند.
 
قائم مقام تبیین اندیشه حضرت  امام(ره) با اشاره به حساسیت وزارت علوم و ارتباط مستقیم این وزارتخانه با جوانان و آینده سازان کشور اظهار داشت: کسی که به عنوان وزیر علوم پیشنهاد می‌شود باید آگاه‌  و دیده‌بان انقلاب اسلامی باشد.
 
هاشمی‌گلپایگانی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ فاصله مسئولان با فتنه، گفت: دانشجو پرسشگر است و لذا کسانی باید در راس امور جوانان قرار گیرند که از بصیرت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند ابهامات دانشجویان را برطرف کنند نه اینکه خودشان مسئله ساز باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم جوانهایمان را به دست فتنه گران بدهیم تا برای ما دانشگاه درست کنند و همان اشتباهی راکه خودشان کردند بدترش را در مورد دانشجویان انجام دهند این‌ها مسیر را کج رفته‌اند و ممکن است در آینده اشتباهات بزرگی‌تری کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.