وزیر نفت از راهکارهای کمیسیون انرژی برای دور زدن تحریم‌ها استقبال کرد

چکیده: عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه با بیان اینکه راهکارهای ارائه شده از سوی کمیسیون متبوعش موجب دور زدن تحریم‌ها است، گفت: استقبال وزیر نفت از راهکارهای کمیسیون انرژی به دور زدن تحریم‌ها می‌انجامد.

به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت  امیرعباس سلطانی با بیان اینکه تحریم‌های نفتی علیه ایران پایدار نخواهد بود، تزلزل ایجاد شده در اقتصاد کشورهای غربی و اروپایی را نشانه شکست تحریم‌های علیه ایران خواند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از وقوع تحریم‌های علیه ایران، کمیسیون انرژی مجلس با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولان وزارت نفت و وزیر نفت، اقدامات مناسبی برای دور زدن تحریم‌ها طراحی کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در زمینه دیپلماسی نفتی همزمان با تحریم‌های اتحادیه اروپا عیله ایران صورت گرفت، ادامه داد: راهکارهای کمیسیون انرژی مجلس و تعامل وزارت نفت با این کمیسیون موجب شد که راه حل‌های مناسبی برای دور زدن تحریم‌ها در نظر گرفته شود.

سلطانی با یادآوری اینکه ریز راهکارهای دور زدن تحریم‌ها را نمی‌توان رسانه‌ای کرد، تصریح کرد: پیدا کردن مشتری‌های جدید نفتی و ارتباط غیرمستقیم با تجاز اروپایی موجب شده است که تحریم‌های علیه ایران به چند کشور غربی محدود شود.

فعالیت گسترده آغاز شده در وزارت نفت ادامه داشته باشد

وی با تأکید بر اینکه کمیسیون متبوعش پیگیر اجرایی شدن راهکارهای ارائه شده است، گفت: فعالیت گسترده آغاز شده در کمیسیون انرژی باید ادامه داشته باشد و افزایش تولید نفت در دستور وزارت نفت قرار بگیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: تحریم‌هاعلیه ایران به علت شرایط نامناسب اقتصاد اروپا دوام نخواهد داشت و ناپایدار خواهد بود.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.