وزیر هم از مرخصی احمدی‌نژاد بی‌اطلاع بود

۲۸اردیبهشت،

در پاسخ به سوالی دربارهٔ روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات

اگر احمدی‌نژاد «مرد پیش‌بینی‌ناپذیر» است، مشایی را باید «مرد تناقض‌ها» نامید. می‌گوید «ستاد ندارد»، گردهمایی برگزار می‌کند تا در جمع اعضای «ستادش» راهکارهای انتخاباتی را بسنجد.

ممتازنیوز: اگر احمدی‌نژاد «مرد پیش‌بینی‌ناپذیر» است، مشایی را باید «مرد تناقض‌ها» نامید. می‌گوید «ستاد ندارد»، گردهمایی برگزار می‌کند تا در جمع اعضای «ستادش» راهکارهای انتخاباتی را بسنجد.

 حتی «مرد پیش‌بینی‌ناپذیر» از دولت «مرخصی» می‌گیرد تا دست «مرد تناقض‌ها» را در روز ثبت‌نام بالا برد و حجت را به همه تمام کند. مشایی می‌گوید «هیچ ستادی به‌طور مشخص و سازماندهی شده برای کارهای انتخاباتی ندارد.» می‌گوید«اگر ستادی هم فعال است، به صورت کاملا مردمی است.» البته ستادهای به‌صورت کاملا «مردمی» در حالی است که مشایی می‌خواهد به‌همراه احمدی‌نژاد به سفر‌های استانی هم برود. سفرهایی استانی که می‌گوید «اصلا انتخاباتی» نیست. اما درنهایت آنچه از میان جمعیت آورده شده خارج می‌آید، «پوستر و شعار تبلیغاتی است.» مشایی که گفته بود ستاد ندارد، همین پنجشنبه هفته پیش گردهمایی با اعضای ستاد تبلیغاتی‌اش برگزار کرد. 

البته این اولین‌باری نیست که مشایی با اعضای ستادش که به نقل از یک منبع آگاه در خیابان فلسطین قرار دارد، دیدار کرده است. به گزارشممتازنیوز، مشایی ۲۱ اردیبهشت با حضور در ستادش سخنرانی مفصلی هم داشته است. حال صراط گزارش می‌دهد که مشایی روز پنجشنبه قبل گردهمایی انتخاباتی با حضور اعضای ستادهای استانی نیز برگزار کرده است. گردهمایی‌ای که علاوه بر اعضای استانی، اعضای مرکزی این ستاد نیز حضور داشتند. اگرچه از جزییات این جلسه هیچ خبری به خارج درز نکرد اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد در این جلسه آخرین هماهنگی‌ها و اتخاذ راهکارهای مشترک برای تبلیغات در انتخابات ریاست‌جمهوری مورد بررسی قرار گرفته است. حتی اعضای ستاد با محمود احمدی‌نژادی که می‌گوید دولتش از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند و تنها‌تنها برای روز ثبت‌نام از سمت ریاست دولت یک روز مرخصی گرفته، دیدار می‌کند.

اما دیدار انتخاباتی نشان می‌دهد آقای رییس برای حمایت از مشایی قرار است تا آخرین روز رای‌گیری در مرخصی باشد. تاکید محمود احمدی‌نژاد به مرخصی یک روزه‌اش برای همراهی مشایی در روز ثبت‌نام در حالی است که وزیر ارشاد دولت می‌گوید که «اصلا بحث مرخصی احمدی‌نژاد در هیات دولت مطرح نشده است.» حسینی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌ا‌لله سیدعزالدین حسینی زنجانی در گفت‌وگو با فارس ‌در پاسخ به این سوال که آیا از نامزد دولت حمایت می‌کنید یا خیر، می‌گوید: «دولت به عنوان دولت قطعا نامزدی نخواهد داشت ولی اعضای دولت به عنوان اشخاص حقیقی می‌توانند حمایتی از نامزدها داشته باشند، بسیاری از اوقات شاهدیم که اعضای دولت عضوی از احزاب نیز می باشند‌.

 البته این مشروط به این است که از امکانات دولت در این راستا به هیچ‌وجه استفاده نشود.» وی همچنین با ابراز بی‌اطلاعی از مرخصی احمدی‌نژاد از همراهی رییس دولت با مشایی در روز ثبت‌نام می‌گوید: «‌بنده اطلاعی در‌ ‌ارتباط‌ با مرخصی ‌احمدی‌نژاد نداشتم. باید توجه داشت که روز شنبه ثبت‌نام انجام شد، در حالی که جلسه هیات دولت در روز یکشنبه برگزار می‌شد درعین‌حال بنده در این ارتباط اطلاعی نداشته و در جریان مرخصی نبوده‌ام.»

روزنامه بهار


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.