وزیر ورزش: موفقیت در المپیک نیازمند همکاری و تلاش همه جانبه است

ارتباط نزدیکی با کمیته ملی المپیک داریم

جلسه ستاد پشتیبانی و نظارت بر رقابت های المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، دکتر عباسی در جمع اعضای این ستاد گفت: کسب موفقیت در رقابت های المپیک و پارالمپیک لندن نیازمند همکاری و تلاش همه جانبه است و در زمان باقیمانده باید طوری حرکت کنیم که زمینه تحقق اهداف از پیش تعیین فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه وحدت نظر جامع و کامل در بین مسولان وجود دارد و گام های خوبی برای سربلندی نام ایران که هدف همه ماست، برداشته شده است.

دکتر عباسی با اشاره به ارتباط نزدیک و صمیمی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، افزود: خوشبختانه در سال برگزاری المپیک و پار المپیک، همکاری و ارتباط نزدیکی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بوجود آمده است و نباید این نکته مهم و اساسی را فراموش کنیم که همه ما باید برای یک هدف واحد که موفقیت کاروان ایران است، تلاش کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به روسای فدراسیون ها، مربیان و ورزشکاران المپیکی گفت: زمان باقیمانده تا رقابت های المپیک لندن فرصت گرانبهایی است که حتی از ثانیه های آن هم باید نهایت استفاده را ببریم و امیدوارم که با برنامه ریزی دقیق و درست به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کنیم.

دکتر عباسی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت رقابت های المپیک و پارالمپیک و نتایجی که نمایندگان ایران در این مسابقات کسب می کنند، تمامی دستگاه ها و بخصوص رسانه ها باید کمک کنند تا با ایجاد فضایی امن و آرام روحیه افتخار آفرینی ورزشکاران تقویت شود.

در این جلسه که حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عصمت ا… ساکی زاده مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان، بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون های المپیکی و پار المپیک و برخی مسولان وزارت ورزش و جوانان نیز درآن حضور داشتند، موضوعاتی از جمله تعداد سهمیه های کسب شده و سهیمه های باقیمانده، وضعیت امکانات، اردوها و چگونگی تمرینات ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.