وزیر ورزش و جوانان: اشتغال و مسکن جوانان به ما مربوط نمی‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: حوزه اشتغال و مسکن جوانان به ما مربوط نمی‌شود، در این حوزه‌ها باید وزارت مسکن و بانک مرکزی پاسخگو باشند.

محمد عباسی درباره بی‌توجهی وزارت ورزش و جوانان به مسائل و مشکلات جوانان و پرداختن بیشتر به حوزه ورزش اظهار داشت: این تصور به اشتباه جا افتاده که حوزه جوانان مورد غفلت واقع شده است؛ در حالی که بیشتر ورزشکاران ما جوان هستند. ورزش خودش باعث ایجاد انرژی و جوشش استعداد جوانان است. بنابراین نمی‌توان بین حوزه ورزش و جوانان خط‌کشی قائل شد.

وی ادامه داد: کسانی در حوزه جوانان باید پاسخگو باشند که امکانات و ظرفیت دارند و مسئولیت به آنها واگذار شده است. ما فقط باید پایش و نظارت دستگاه‌ها را انجام دهیم.

وی درباره اجرا نکردن قانون تسهیل ازدواج جوانان توسط این وزارتخانه و سایر دستگاه‌ها گفت: وزارتخانه ورزش و جوانان هرچند امکانات و فرصت‌های کشور را برای حمایت از جوانان باید داشته باشد اما بخش عملیاتی و اقدامات لازم در این خصوص طبق قانون در میان همه دستگاه‌ها توزیع شده است نه فقط وزارت ورزش.

وی افزود: حوزه اشتغال و مسکن جوانان به ما مربوط نمی‌شود در این حوزه‌ها باید وزارت مسکن و بانک مرکزی پاسخگو باشند.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسن:

    سلام.من ۳۰ سال سن دارم و متاهل هستم.تازه با این شرایط و با ماهی ۳۵۰۰۰۰ تومان قسط و با ماهی ۱۸۰۰۰۰ اجاره و حداقل هزینه تقریبی ماهیانه ۴۰۰۰۰۰ تومان بابت خرج روزمره خودم و همسرم باید ۲۱ ماه خدمت سربازی برم. آقای وزیر مسکن و جوان با این تفاسیر من چطور باید هم به ۲۱ ماه خدمت سربازیم برسم و هم به اموراتم.همین طوری هست که سن ازدواج و آمار طلاق در کشور ما بالا میره. تا همین حالا من و همسرم تو زندگی به مشکل برخوردیم تا بعدش رو خدا به خیر کنه.لطف کنید برای خدمت سربازی ما متاهل ها یه کاری کنید.امثال من خیلی زیادن.دیگه نمیدونم چکار کنم.خوا هشا یه فکری به حال ما بکنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.