وزیر ورزش و جوانان در اجلاس وزرای آسیا و اقیانوسیه شرکت می کند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در این خصوص اظهار داشت: ‘محمد عباسی’ در روزهای پنجشنبه و جمعه در این اجلاس شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از تارنمای وزارت ورزش و جوانان، ‘سیدحمید سجادی’ افزود: در این اجلاس، کشورهای عضو قاره آسیا و اقیانوسیه در خصوص دوپینگ و مکمل های غذایی، بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این اجلاس، مسوولان دوپینگ و وزرای ورزش ۴۵ کشور دنیا حضور دارند، افزود: ‘محمد عباسی’ در این اجلاس به عنوان وزیر ورزش و رییس شورای عالی دوپینگ در مورد

جایگاه دوپینگ در ایران و آسیا و اقدامات و سیاستگذاری های مسوولان ورزش در این خصوص و موفقیت های ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (نادو)‌ سخنرانی می کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تصریح کرد: علاوه بر آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، شورای المپیک آسیا نیز حضور خواهد داشت و دستاوردهای علمی و فنی در این خصوص را تشریح خواهد کرد.

سجادی تاکید کرد: این اجلاس، مهم ترین اجلاس دوپینگ در قاره آسیا است که با مدیریت جهانی دوپینگ برگزار می شود، از این رو حضور وزرای ورزش و مسوولان دوپینگ کشورها در آن ضروری است تا سیاست های کلان کشور خود را مطرح و از آن دفاع کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ایران جزو ۴ ستاد مبارزه با دوپینگ برتر آسیا است و بر همین اساس حضور کشورمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سجادی افزود: با توجه به نقش کلیدی ایران و حضور موثر در برنامه های مبارزه در بخش دوپینگ مقرر شده مسوولان حاضر دستاوردهای خود را در این نشست مطرح کنند.

ورزشی. ** ۷۵۳۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۱۹۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.