وسواس علی دایی در انتخاب تیم آینده/ او احتمالاً به شهرستان نمی‌رود

در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در لیگ یازدهم این بار قصد دارد با توجه به اتفاقاتی که طی سال های اخیر برایش رخ داده، دقت بیشتری در انتخاب تیم بعدی‌اش داشته باشد.

بهمن دهقان نماینده تام الاختیار علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: دایی چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری و همچنین تیم امید قطر و تیم ملی سوریه داشته که به همه آنها تاکنون پاسخ منفی داده است.

وی افزود: او با توجه به شرایطی که دارد، احتمال فراوان در خارج از تهران مربیگری نخواهد کرد. ضمن اینکه با توجه به شرایط کنونی راه آهن احتمال ماندن دایی در این تیم نیز اگر شرایط به همین شکل باشد، بسیار بعید است.

دهقان درخصوص پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی گفت: بنده در جلسه ای با نماینده این باشگاه شرکت کردم و موارد مورد نظر عنوان شد. تصمیم گیری نهایی درباره آینده دایی پس از بازگشت وی از سفر انجا می شود.

او در پایان عنوان کرد: با توجه به شرایطی که دایی در چند سال اخیر داشته، او این بار در انتخاب تیم بعدی اش وسواس بیشتری به خرج خواهد داد تا بهترین انتخاب را داشته باشد. بنده نیز نکات و اطلاعات لازم درخصوص پیشنهادات مختلف را به دایی داده امو او تصمیم نهایی را به زودی می گیرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.