وصل آنی خطوط مشترکان بدهکار از طریق سامانه ۱۸۱۸

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

تلفن مشترکانی که به سبب بدهی قطع شده با پرداخت قبض خود از طریق سامانه ۱۸۱۸ بلافاصله وصل می گردد.
 
رضا خلیلی معاون فنی مهندسی شرکت مخابرات استان تهران در گفت‌و گو با با ستاد خبری گروه مخابرات با بیان اینکه سامانه ۱۸۱۸ برای سهولت در پرداخت قبوض و ارایه خدمات غیر حضوری به کلیه مشترکان تلفن ثابت در استان تهران و البرزطراحی شده گفت: مشترکان تلفن ثابت در استان تهران و البرز می توانند با شماره ۱۸۱۸ تماس گرفته و ریز مکالمات خود را به همراه صورتحساب آخرین دوره دریافت و از طریق همین سامانه اقدام به پرداخت قبوض خود کنند. 
وی با بیان اینکه این سامانه امکانات جدیدی به مشترکان ارائه می‌دهد گفت: اطلاع از قبض میان‌دوره امکانی است که این سامانه در اختیار مشترکان قرار می دهد، همچنین این قابلیت وجود دارد که مشترکان تلفن ثابت با پرداخت مبلغی به صورت علی‌الحساب تا مدت زمانی نگران قطعی خطوط خود نباشند.
وی با بیان اینکه سامانه ۱۸۱۸ برای معرفی و آشنایی خدمات مختلف این سامانه به مردم در نمایشگاه تله‌کام حضور خواهد داشت گفت:تماس با این سامانه رایگان است و حتی در صورت قطع یک طرفه تلفن نیز امکان برقراری تماس با این سامانه وجود دارد.
خلیلی با اشاره به هماهنگی میان سامانه ۱۸۱۸ و بانک‌های ملی ، ملت و صادرات گفت: اطلاعات مربوط به پرداخت قبوض مخابرات از طریق این بانک ها آنلاین شده و اطلاعات پرداخت به فاصله نیم ساعت به سامانه ۱۸۱۸ می رسد و اگر مشترکی که تلفنش قطع شده از طریق خودپردازهای این بانک ها و یا باجه های آنها صورتحساب خود را بپردازد ، درمدت نیم ساعت تلفنش وصل می گردد.
معاون فنی مهندسی شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه ۵۰٪ قبوض مخابرات از طریق این بانک ها پرداخت می گردد، اظهار داشت: با سایر بانکها نیز در حال مذاکره هستیم تا اطلاعات پرداخت را در مدت زمان نیم ساعت به این سامانه منتقل کنند.
شایان ذکر است سامانه ۱۸۱۸ علاوه بر تهران در سایر استان ها نیز راه اندازی شده است.
گفتنی است کارشناسان شرکت مخابرات استان تهران در نمایشگاه تلکام امسال حضور دارند و آماده پاسخگویی و ارائه طلاعات بیشتر در این زمینه می باشند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.