وضعیت آمار فروش سینماهای شهرستان نگران کننده است

۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

به گزارش تفسیری خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛فیلم های سینمایی در حال اکران در شهرستان ها نیز وضعیت بهتری نسبت به تهران ندارند.
این روزها گیشه سینماها چندان اوضاع خوبی نداشته و اکران فیلم های تازه هم نتوانسته کمکی به جذب مخاطب کند.
البته این نکته را نباید فراموش کرد که در میان ۱۳ فیلم سینمایی، اکران دو فیلم سینمایی “یکی می خواد باهات حرف بزنه” و “اختاپوس” به نسبت دیگر فیلم های سینمایی در حال اکران از مخاطبان بیشتری برخوردار بود.
در سینمای شهرستان نیز این روزها شاهد اکران بیشترین فیلم های سینمایی هستیم سالن های سینمایی شهرستان نیز هم اکنون ۸ فیلم سینمایی را اکران کرده است.
فیلم سینمایی”اختاپوس” در شهرستان نیز بیشتر از دیگر فیلم های سینمایی فروش داشته است این فیلم که با داشتن ۱۷ سالن سینمایی فروش ۶۰ میلیون تومانی در شهرستان را برای خود رقم زده است.
فیلم سینمایی “یکی می خواد باهات حرف بزنه” با یک هفته اکران در ۵ سالن سینمایی در شهرستان نیز فروشی ۲۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زده است.
قرار است طی چند روز آینده به تعداد سالن های سینمایی این فیلم در شهرستان اضافه شود.
فیلم سینمایی “هم بازی” به کارگردانی غلامرضا رمضانی در این میان ضعیف ترین فیلم در حال اکران است، این فیلم با داشتن ۵ سالن سینمایی و سه هفته نمایش فروشی ۱۷ میلیون تومانی را سپری کرد.
فیلم سینمایی “آینه های روبه رو” به کارگردانی نگار آذربایجانی با داشتن ۴ سالن سینمایی و یک هفته نمایش فروش ۱۰ میلیون تومانی را سپری کرد. فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه” به کارگردانی همایون اسعدیان با داشتن ۲۶ سالن سینمایی و ۴ روز نمایش فروش۷۵ میلیون تومانی را سپری کرد.
فیلم سینمایی “تو و من” به کارگردانی محمد بانکی با داشتن ۲۶ سالن سینمایی و دو ماه نمایش فروش ۳۴۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.
فیلم سینمایی “من همسرش هستم” به کارگردانی مصطفی شایسته با داشتن ۷ سالن سینمایی و ۴۰ روز نمایش فروش ۸۵ میلیون تومانی را تجربه کرد.
گفتنی است؛ اگر نگاهی به ۸ فیلم سینمایی اکران شده در سالن های سینمایی شهرستان بیندازیم در می یابیم که وضعیت فروش در سالن های شهرستان نیز چندان قابل قبول نیست./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.