وضعیت انتشار روزنامه‌ها در تعطیلات پایتخت

روزنامه‌های هشمهری، فرهیختگان، جوان، جام جم، ملت ما، قدس، عصر اقتصاد و رسالت علام کردند که در این روزها منتشر خواهند شد.

قانون- با توجه به برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ایران و تعطیلات شش روزه پایتخت در هفته آینده بیشتر رسانه‌ها و مطبوعات تعطیل نخواهند بود.
به گزارش ایسنا، روزنامه‌های هشمهری، فرهیختگان، جوان، جام جم، ملت ما، قدس، عصر اقتصاد و رسالت علام کردند که در این روزها منتشر خواهند شد.
وضعیت باقی روزنامه‌ها تا لحظه مخابره این خبر مشخص نیست و ابتدای هفته آینده به طور قطع خبر انتشار و یا عدم انتشار آن‌ها اعلام خواهد شد.
مدیر کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این از فعالیت خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری در ایام اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها خبر داد.
پدرام پاک‌آیین در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرده بود: با توجه به ماموریت ویژه رسالت تاریخی رسانه‌های کشور در خصوص اجلاس جهانی سران جنبش غیرمتعهدها دارند، علی‌رغم تعطیلی تهران در ایام اعلام شده‌، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها تعطیل نیستند و به کار اطلاع‌رسانی در دو حوزه‌ی داخلی و بین‌المللی مشغول خواهند بود.
وی افزود: باید دقت داشت که این یک فرصت تاریخی برای ملت ایران است که رسانه‌ها باید با دقت و اشراف کامل، ابعاد مختلف این فرصت را برای مردم تبیین کنند. لازم است در هر یک از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کشور به ویژه بنگاه‌های رسانه‌یی، اتاق فکری تشکیل شود و در خصوص نوع رویکرد‌های خبری و تحلیلی به این اجلاس در سطوح هر رسانه تصمیم‌گیری به عمل آید.
پاک‌آیین تاکید کرد: لازم است که رسانه‌ها برای گفت‌وگو و پوشش اخبار هر یک از اعضای شرکت‌کننده به نوعی هماهنگی و تقسیم کار برسند که کمیته‌ی رسانه‌های اجلاس به همین منظور ستادی را برای ایجاد این هماهنگی‌ها و مدیریت فضای رسانه‌ای تشکیل داده است.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.