وضعیت جسمانی مدیر انتشارات پیام آزادی وخیم است

به گزارش خبرنگار مهر، وضعیت جسمانی محمدرضا جاسبی علیان، مدیر مسئول انتشارت پیام آزادی و از خادمان باسابقه نشر انقلاب اسلامی بسیار وخیم بوده و به نظر می‌رسد که وی قادر به حضور در مراسم نکوداشت خود که روز شنبه ۲۲ مهر در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود، نباشد.

برادر محمدرضا جاسبی علیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر اظهار کرد: وضعیت ناراحتی گوارش برادرم بسیار وخیم است. روز گذشته وی از بیمارستان به منزل منتقل شد، اما وضعیت جسمانی بد و ضعف شدید او باعث شده که حتی قادر به نشستن نیز نباشد.

وی افزود: پزشکان بیماری وی را ایجاد توده سرطانی در بخش‌های معده، صفرا و لوزالمعده عنوان کرده‌اند و حتی شیمی‌درمانی نیز بر وی تاثیر نداشته است و در واقع از ما خواسته‌اند برای سلامتی وی تنها دعا کنیم.

جاسبی علیان ادامه داد: به دلیل عدم توانایی برادرم به خوردن و بسته شدن مجرای صفرای وی، وضعیت جسمانی وی بسیار وخیم است و در صورت بهتر شدن نسبی این وضعیت می‌توان امید داشت که در مراسم نکوداشت خود نیز شرکت کند.

«محمدرضا جاسبی (علیان)» متولد سال ۱۳۲۷ شمسی در تهران است. وی از سال ۱۳۵۷، فعالیت انتشاراتی خود را با تاسیس انتشارات «پیام آزادی» آغاز کرد که تاکنون موفق به انتشار بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب با شمارگان بیش از ۳۰ میلیون نسخه کرده است.

‌قائم ‌مقامی انجمن اسلامی ناشران و کتابفروشان تهران، عضو انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان و عضو هیات مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی از مهم‌ترین مسئولیت‌های جاسبی تاکنون به شمار می‌رود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.