وضعیت قرمز؛ جدایی ۱۲ بازیکن و حضور ۸ بازیکن تازه در پرسپولیس

فروردین ۱۴۰۳

 


باشگاه پرسپولیس در فصل قبل نقل و انتقالات پر از هیاهو و بمب خبری بود. محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وعده یک پرسپولیس فراکهکشانی داد و ستاره‌های اسم و رسم‌دار فوتبال را جذب کرد. آنقدر که همه تصور می‌کردند این تیم با فاصله قهرمان شود اما سرنوشت پرسپولیس کهکشانی خوب نبود و حتی فینال جام حذفی را هم در تهران به سپاهان واگذار کرد.

باشگاه پرسپولیس در این فصل اما رویه‌ای کاملا متفاوت اتخاذ کرده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس به جای جذب ستاره‌ها به سراغ بازیکنان جوان و آینده‌دار رفته‌اند. ضمن اینکه در این فصل برخلاف فصل قبل، این سرمربی تیم بود که بازیکنان مورد نظرش را انتخاب کرد و اینگونه نبود که ابتدا ستاره‌ها به پرسپولیس بیایند و بعد به دنبال سرمربی برای‌شان بگردند!

پرسپولیس در این فصل روش منطقی و اصولی را در تیم بستن برگزیده اما این بار بمب خبری پرسپولیس خود محمد رویانیان است. مدیرعاملی که یک‌باره تصمیم به برکناری‌اش گرفتند!

 

وضعیت پرسپولیس را در فصل نقل و انتقالات بررسی کرده‌ایم؛

 

بازیکنان جدا شده (خروجی) از پرسپولیس:

محمد قاضی، عادل کلاه کج، امیرحسین فشنگچی، سعید قدمی، روح‌الله سیف‌الهی، افشین اسماعیل‌زاده، مهرزاد معدنچی، میثم نقی‌زاده، ولادتکو و مارکو پروویچ، مهدی مهدوی‌کیا (این بازیکن از فوتبال خداحافظی کرد) و علی کریمی ۱۲ بازیکنی بودند که از جمع سرخپوشان جدا شدند.

 

نامشخص:

 کریم انصاری‌فرد مهاجم پرسپولیس نیز وضعیتش برای حضور در پرسپولیس نامشخص است.

 

بازیکنان جذب شده (ورودی) به پرسپولیس:

میثم حسینی، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری، سید مهدی سید صالحی، محمد عباس‌زاده و یونس شاکری ۶ بازیکن تازه سرخپوشان می باشند.

 

بازیکنان جذب شده احتمالی:

قاسم حدادی‌فر و پیام صادقیان از ذوب‌آهن به احتمال بسیار به پرسپولیس می‌آیند.

 

سرمربی: علی دایی

علی دایی در این فصل به تیم پرسپولیس بازگشته است تا شاید بتواند سرخپوشان را در لیگ برتر به قهرمانی و موفقیت برساند. آن هم بعد از اینکه دو فصل هواداران از روی سکو نام این مربی را صدا می‌زدند.

پرسپولیس علی دایی نسبت به فصل قبل جوان‌تر شده است.

 

فارس

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.