وضعیت پرسپولیس؛ هر روز بحرانی‌تر از دیروز

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – یک روز از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس گذشت اما هیچ اتفاقی نیفتاد تا این اعتصاب به روز دوم کشیده شود.

به گزارش ممتاز؛ بازیکنان پرسپولیس که سه‌شنبه به دلیل مشکلات مالی تصمیم گرفتند تمرین نکنند، چهارشنبه هم بر این تصمیم خود پافشاری کردند تا تمرین تیم برای دومین روز متوالی تعطیل باشد. البته بازیکنان پرسپولیس چهارشنبه هم به محل تمرین خود رفتند اما زمانی که متوجه شدند پولشان آماده نیست، تمرین نکردند تا به مسئولان تیم ثابت شود که در تصمیمی که گرفته‌اند جدی هستند.
حالا همه از علی پروین انتظار دارند که مشکلات را حل کند. او که در روز اول حضورش قول داده بود مشکلات را حل کند، حالا با انبوهی از مشکلات مالی مواجه شده که برآمدن از عهده آن کار سختی است. از طرفی علی دایی سرمربی پرسپولیس هم مصاحبه کرده و در این مصاحبه به طور غیر مستقیم از علی پروین انتقاد کرده است. دایی به فارس گفت: «به نظر من آقایان اینطور نمی‌شود تیم‌داری کرد و با این‌ حرف‌ها و کارها راه به جایی نمی‌بریم. من نمی‌دانم آقایان شما دنبال چه چیزی هستید و یا از این تیم چه می‌خواهید. به نظر من این تیم تا همین الان هم کار بزرگی کرده و الان هم این حرف را می‌زنم اگر تکلیف را مشخص کنند یا نخواهند این کار را انجام دهند و وضعیت ما مشخص نشود، برخلاف میلی باطنی‌ام که هرگز دوست ندارم این حرف را بزنم، تیم پرسپولیس وارد بدحاشیه‌ای می‌شود و من هم هیچ کاری نمی توانم انجام دهم. واقعا نمی دانم چه حرفی باید بزنم.»
البته علی پروین هم حق را به علی دایی می‌دهد و می‌گوید ناراحتی او بیجا نیست. پروین در این مورد به ایسنا گفت: «ما چند روز پیش جلسه‌ای به همراه اعضای هیات مدیره با دایی برگزار کردیم و در آنجا ۱۰ روز مهلت خواستیم که به باشگاه پول بیاوریم. بازیکنان باید شرایط باشگاه را هم ببینند. به هر حال دایی هم حق دارد. مگر او چقدر می‌تواند به بازیکنان قول بدهد و امروز و فردا کند.؟ با این حال باید شرایط ما را هم ببینند. من به دایی حق می‌دهم ناراحت باشد. فعلا که کسی به ما کمک نکرده است. به هر حال وزارت ورزش هم باید فکری بکند. مشکلات زیادی داریم. یکی از آنها مسئله ماشین‌های بازیکنان است که باید هرچه زودتر حل شود. یک قول پاداش هم به بازیکنان داده‌ایم که به امید خدا زود پرداخت می‌شود.»
اما دایی مشکل تیم را پرداخت پاداش‌ها نمی‌داند بلکه از نظر او مشکل پرسپولیس وعده‌هایی است که عملی نمی‌شوند. دایی در این رابطه به تسنیم گفت: «مشکل ما اصلا پاداش نیست. مشکل بچه‌های من وعده و وعیدهایی است که در ۳،۴ ماه گذشته به آنها داده شده و متاسفانه هیچ کدام هم عملی نشده است. هفته پیش که من با هیئت مدیره محترم و مدیرعامل محترم جلسه داشتم ایشان به من قول پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان را داد ولی نمی‌دانم چرا ایشان در مصاحبه‌ای گفته که پاداش بازی با سپاهان را داده است. آقایان به من قول پرداخت ۳،۴ میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان را دادند که باید در این هفته انجام می‌شد ولی این اتفاق رخ نداد. من این خبر را روز پنج‌شنبه به اطلاع بازیکنان رساندم و از آنها خواستم که به مسائل مالی فکر نکنند و تمام ذهن خود را به هواداران و پیروزی مقابل سپاهان معطوف کنند.»
در چنین شرایطی اصلا مشخص نیست که پرسپولیس چه زمانی از این بلاتکلیفی خارج می‌شود. بازیکنان این تیم همچنان بر ادامه اعتصاب خود اصرار می‌ورزند و از طرفی علی پروین هم از جذب منابع مالی بازمانده است. ادامه این بحران می‌تواند به راحتی شانس قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی را از پرسپولیس بگیرد. از طرفی بازیکنان پرسپولیس هم دیگر نمی‌توانند مثل سال گذشته در مصاحبه‌هایشان بگویند که به عشق هواداران بازی می‌کنند نه به عشق پول‌های کلان. آن‌ها از همین امروز به بعد باید بخش تکراری و شعاری مصاحبه‌های خود که می‌گویند «به عشق هواداران بازی می‌کنیم» را از مصاحبه‌های خود حذف کنند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.