وضع مسکن ویژه و مهر پس از دولت دهم

۳۰م دیماه ،

به گزارش نوساز، فریبرز واحدی در گفتگو با مهر در خصوص اجرای مسکن ویژه شهر تهران پس از دولت دهم، اظهار داشت: منابع اجرای مسکن ویژه تهرانسر دولتی نیست و از منابع بانکی هم در این طرح استفاده نمی شود؛ بنابراین پروژه اجرایی می گردد و پایان کار دولت دهم تاثیر بر آن ندارد.

وی تصریح کرد: پروژه مسکن مهر تهرانسر براساس آورده مردم کلید خورد و تا زمانی که تمامی واحدها به مردم تحویل داده شود، این پروژه به کار خود ادامه می دهد و تعطیلی در پروژه وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص ساخت مسکن مهر در سال آینده، گفت: دولت مصمم است که تا پایان دولت دهم، اجرای پروژه را به مراحل نهایی برساند و اغلب واحدها تحویل متقاضیان شود.

واحدی خاطر نشان کرد: بخشی از واحدها که متقاضی ندارد هم جزو سیاست کاری دولت نیست که برای آنها تعهد ایجاد کند؛ ضمن آنکه در روند ساخت مسکن مهر با تغییر دولت، مشکلی ایجاد نمی شود.

وی افزود: تا پایان امسال ۸۶ هزار واحد به افتتاح می رسد و تمامی این واحدها با خدمات زیربنایی و روبنایی به متقاضیان تحویل داده می گردد؛ ضمن آنکه بعضی از مراکز فرهنگی مانند مسجد از سوی دولت ساخته می گردد.

واحدی با بیان اینکه از این تعداد ۳۰ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر به بهره برداری می‌رسد، بیان کرد: ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد در حوزه بنیاد مسکن، ۱۵ هزار واحد در پرند، ۶ هزار و ۵۰۰ واحد در پردیس و یک هزار واحد در شهر اندیشه تحویل متقاضیان می گردد.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.