وطنخواه:برای دیدن تمرینات از ما دعوت نشده است

    رضا وطنخواه در مورد انتخاب سرپرست از سوی کمیته فنی گفت: هنوز در این ارتباط به ما اطلاعی ندادند و صحبتی در مورد اینکه کمیته فنی سرپرست را انتخاب کند، نشده است.

وی در مورد معیارهایش در مورد انتخاب سرپرست عنوان کرد: یکسری معیارهای کلی در مورد سرپرست دارم. سرپرست تیم باید پرسپولیسی باشد و یک نفر از بچه‌های قدیمی پرسپولیس باید این پست را بر عهده بگیرد.

وطنخواه درباره شایعه سرپرست شدن سعید شیرینی اظهار داشت: این ارتباط اطلاع زیادی ندارم و به تنهایی نمی‌توانم نظری بدهم. نظر من حضور یکی از بچه‌های قدیم پرسپولیس به عنوان سرپرست است. کسانی که برای تیم زحمت کشیدند توانایی این کار را دارند و می‌توانند از عهده آن برآیند. اگر گزینه‌ای بین پرسپولیسی‌های قدیمی نبود آن وقت می‌شود دنبال سایر گزینه‌ها رفت اما در درجه اول باید گزینه سرپرستی یک پرسپولیسی باشد.

وی در مورد حضور مانوئل ژوزه تاکید کرد: در جلساتی که در کمیته فنی داشتیم بحث حضور مربی ایرانی و خارجی مطرح شد. مسئله‌ای که من در جلسه مطرح کردم این بود که بین گزینه‌های مطرح شده باید کسی هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد که قبلا در تیمی حضور داشته که بزرگتر از پرسپولیس باشد. تنها کسی که این شرایط را داشت ژوزه بود.

وطنخواه در پاسخ به این سؤال که آیا روی کار ژوزه نظارت دارند، گفت: هنوز از ما دعوت نشده که برای دیدن تمرینات برویم. اطلاعات ما هم از راه دور است و چندان نظارت خاصی نداریم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.