وطنخواه: بعد از بازی با گهر کسی حال ما را نپرسید

رضا وطنخواه در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت تهران گفت: از دو دیدگاه می‌توان به این مسأله پرداخت، اول اینکه پرسپولیس در برابر تیم صدرنشین نباخت و باید خوشحال بود و دوم اینکه باید متأسف بود که پرسپولیس با این سابقه، با این هوادار و با این امکانات چنین نتیجه‌ای کسب می‌کند و تا جایگاه خوبی ندارد. من هم مثل همه از دور بازی‌ها را می‌بینم و نمی‌دانم چرا پرسپولیس اینچنین عمل می‌کند.

وی افزود: در فوتبال پیشرفته ارزش کادر پزشکی کمتر از کادر فنی نیست و آنها به این نتیجه رسیدند که باید یک کادر پزشکی بسیار قوی داشته باشند. چرا پرسپولیس اینقدر مصدوم دارد و تیم بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد؟ فردی که به عنوان پزشک در کنار تیم حضور دارد شاید مدارک بالایی دارد و امکاناتی که در اختیار او هست مناسب نیست.

وطنخواه خاطرنشان کرد: شنیده‌ام یک روانشناس آورده‌اند تا با بازیکنان ارتباط برقرار کند و مشکل تیم حل شود. اگر قرار است این‌گونه مشکلی حل شود پس هر تیمی که در حال سقوط به لیگ پایین‌تر است یک روانشناس اضافه و از این کار جلوگیری کند. باید کار را از لحاظ فرهنگی و ساختاری فوتبال خودمان بررسی کنیم و آن وقت دنبال این باشیم که چرا نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. افرادی که دستی بر آتش و از نزدیک با تیم ارتباط دارند باید در این مسأله کمک کنند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد کمیته فنی پرسپولیس تصریح کرد: کدام کمیته فنی را می‌گویید؟ بعد از بازی با گهر کسی حال ما را نپرسید و نگفت کجا هستیم. یک دعوت‌نامه و یک تماس با ما نداشتند تا بگویند سر تمرین بیایید یا در ورزشگاه نمایش تیم را از نزدیک ببینید. اوایل یکی دو جلسه تشکیل دادیم و دیگر خبری نشد. می‌دانم رویانیان زحمت می‌کشد و دلش می‌خواهد تیم نتیجه بگیرد اما واقعا نمی‌دانم چرا پرسپولیس چنین شرایطی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: کمیته فنی در خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا وجود دارد. این کمیته به نوعی عصای دست مربی است تا در مواقع لزوم بتواند کمک کند. شاید اسم ما را می‌خواستند سپر قرار دهند اما اطمینان دارم رویانیان دلش می‌خواهد پرسپولیس نتیجه بگیرد و زحمت زیادی می‌کشد.

وطنخواه در مورد اینکه آیا باید باز هم به ژوزه فرصت داد اظهار داشت: چند وقت دیگر باید به او وقت بدهند؟ آیا به یک مربی ایرانی هم اینقدر فرصت می‌دادند یا اینکه بعد از مسابقه اول علیه او شعار می‌دادند؟ مربی خارجی چون چشم آبی است باید به او وقت زیادی می‌دهند. من موافق حضور ژوزه بودم چون کارنامه خیلی خوبی داشت اما باید الان بررسی شود پرسپولیس چه مشکلی دارد و برای حل آن تصمیم بگیریم.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در مورد ناراحتی هواداران به فارس گفت: به هواداران حق می‌دهم، آنها پرسپولیس را پرسپولیس کرده‌اند. ما ۱۰سال با شوق و ذوق بدون گرفتن یک ریال پول برای هواداران بازی کردیم، چقدر به آنها بگوییم تحمل کنید و چیزی نگویید؟ پرسپولیس در کدام دوره از تاریخ در رده شانزدهم قرار گرفته است؟ ما شانزدهم هستیم و این یک درد بزرگ است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.