وظیفه امروز دستگاه‌های اقتصادی مهار تلاطمات ارزی است

۱۶م اسفند ،

دبیرکل مجمع متخصصین ایران با بیان اینکه وظیفه امروز دستگاه های اقتصادی مهار تلاطمات ارزی است، گفت: این تلاطمات باید مهار شود تا تولیدکنندگان در کشور بتوانند کالاهای خود را عرضه کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، خسرو نصیری‌زاده دربارهٔ اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ایران در اوایل انقلاب اسلامی تنها ۱۷۵ هزار دانشجو داشت اما امروز بیش از ۳۰۰۰ دانشجو در کشور مشغول به تحصیل می باشند و ما شش میلیون متخصص و دانش‌آموخته در کشور داریم که این ظرفیت بزرگی برای ۵۰ سال آینده کشورخواهد بود.

نصیری‌زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد‌: مقام معظم رهبری گفتمان آینده را، گفتمان پیشرفت و عدالت تعیین فرموده اند و ما باید با گفتمان پیشرفت و عدالتی که متخصصان و نخبگان و عناصر حوزه‌های علمی در آن حضور دارند پاسخگوی نیازهای تازه زمان باشیم.

وی با اشاره به خواسته های نسل جوان گفت: امروز نسل تازه خواسته ها و سوال‌های تازهی، را دارد که دانشگاه و حوزه باید پاسخگوی آن باشد و ما شعار ایران تازه را انتخاب کردیم؛ ایرانی تازه، که هم عنصر ایرانی و هم عنصر اسلامی در آن باشد.

نصیری زاده رکود اقتصادی را از جمله مسائل نگران کننده امروز جامعه دانست و خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاران، شرکت‌های صنعتی و همچنین تولید کنندگان از رکود اقتصادی رنج می‌برند و دولت آینده باید در برنامه های خود، به فکر درمان رکود اقتصادی کشور باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.